پیش بینی می شود از محل درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان قم ده میلیارد تومان درآمد عاید شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در جلسه شورای آموزش وپرورش استان ،عملکرد درآمد های اختصاصی امسال بحث و بررسی شد که بررسی و تصویب درآمدهای اختصاصی و حذف پیشنهاد افزایش نرخ شهریه و آزمون های متفرقه آموزش وپرورش از آن جمله بود.
درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش ، مبالغ دریافتی از محل خدمات آموزشی- فرهنگی - بهداشتی درمانی ورفاهی/سهم از عوارض شهرداری/ فروش ساختمان های مازاد وماشین آلات و تجهیزات فرسوده را شامل می شود که این اداره کل پیش بینی کرده است امسال از این طریق، بیش از ده میلیارد و سیصد میلیون تومان در آمد کسب کند.
در این جلسه پیشنهاد شد آموزش و پرورش در حال حاضر به ازای هر درس یکهزار و پانصد تومان از داوطلبان آزاد دریافت کند که این رقم در هشت سال گذشته ثابت بوده است.
شورای آموزش و پرورش همچنین پیشنهاد جابجایی اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش را به کمیته های کارشناسی برای تعیین اولویت استفاده در مدارس و فضاهای ورزشی آنها در شهر قم و بخشها ارجاع داده است.

  امین جعفری مدیر کل آموزش و پرورش هم دراین جلسه با بیان اینکه طرح شش سه سه دراستان در 609 کلاش اجرا شد گفت: در این باره مشکل حادی وجود نداشته است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.