معاون اول قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا با تمام کسانی که در مسائل اقتصادی ایجاد اختلال می‌کنند، برخوردی قاطع و جدی خواهد داشت.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، معاون اول قوه قضائیه روز گذشته در جمع خبرنگاران زیرکوه خراسان جنوبی با اشاره به نوسانات بازار ارز، اظهار داشت: دادسرای تهران اخلالگران اقتصادی و بازار سکه و ارز کشور را دستگیر کرده و پرونده آنها درحال بررسی است و تا رسیدن به نتایج قطعی، مردم را لحظه به لحظه از جریان پرونده‌ها مطلع می‌کند .

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی افزود : دستگاه قضا با تمام کسانی که در مسائل اقتصادی ایجاد اختلال کنند برخورد قاطع می‌کند .

وی افزود: برای اینکه جامعه ثبات اقتصادی داشته باشد دستگاه قضا و مسئولان نظام پولی و بانکی باید تصمیمات پایدار را جایگزین تصمیمات مقطعی کنند که این خواست همه مردم است .

براساس این گزارش به نقل از ستاد حقوق بشر؛ نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمن تصریح کرد : رسانه نقش بسیار مهمی در افشا کردن تحریم‌های پوشالی دشمن دارد که باید با عمل به این وظیفه خود، آرامش را در جامعه برقرار سازد و جنگ روانی دشمنان را خنثی کند .

معاون اول قوه قضاییه از مسئولان کشور به ویژه مسئولان نظام بانکی و پولی خواست بیش از گذشته در صحنه باشند و با رصد کردن همه فعالیت‌های اقتصادی و بانکی کشور از فعالیت مفسدان اقتصادی و اخلالگران بازار سکه و ارز جلوگیری کنند .

انتهای پیام/پ3
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار