همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، نمایشگاه بزرگ "آشنایی شهروندان با بلایای طبیعی" در بوستان جوانمردان ایران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 22، شهرداری منطقه با مشارکت و همکاری سازمانها و نهاد های خدمات رسان، با هدف آشنایی شهروندان با بلایای طبیعی و راههای ایمن ماندن در مواقع بروز آنها همچنین آشنایی با نحوه کمکهای اولیه و امداد در زمان بحران، این نمایشگاه بزرگ را در بوستان جوانمردان ایران برگزار کرد.
حسین مرادی شهردار و رییس ستاد مدیریت بحران منطقه 22 با اعلام این خبر گفت:  15غرفه مستقر شده در این نمایشگاه شامل ستادهای مدیریت بحران منطقه و محله ها، آتش نشانی، اورژانس، گاز، برق، بهداشت، جامعه ایمن، پلیس راهور و ... با محور قرار دادن آموزش شهروندان با بلایای طبیعی و توزیع بروشورهای آموزشی به ارائه خدمات به شهروندان پرداختند.
به گفته وی  اجرای نمایش های عروسکی ویژه کودکان، برگزاری تئاتر خیابانی با موضوعات بحران و برپایی نمایشگاه تجهیزات امداد و نجات ستاد مدیریت بحران منطقه 22 نیز از دیگر بخشهای این نمایشگاه بود که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.
در این نمایشگاه همچنین فعالیت گروه امدادی سگ های زنده یاب به نمایش گذاشته شد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.