رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از بهره‏مندی 16 روستای دامغان از حضور روحانی مستقر خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی در آیین معارفه روحانی مستقر روستای آهوانوی شهرستان دامغان، به اعزام روحانی مستقر به این روستا اشاره کرد و گفت: بدین ترتیب، شانزدهمین روستای این شهرستان از نعمت روحانی مستقر بهره‏مند شد.

وی با اشاره به نقش مهم و حساس روحانیت در این برهه از زمان اظهار داشت: مبلغان و روحانیان، مسئولیت سنگینی در قبال دین و اعتقاد مردم دارند و باید با هوشیاری و بینش لازم محافظ و نگهبانی قوی اعتقادات و تدین مردم باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان به بیان فعالیت گروهای ضاله و انحرافی پرداخت و افزود: تمام تلاش دشمنان قسم‏خورده اسلام و مسلمین، ایجاد رخنه و واهی نشان دادن مبانی دینی و اعتقادی مسلمانان است.

تقوی بهره بردن از مفاهیم و رهنمودهای قرآن را بیش از هر زمان دیگری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: فتنه‌گران با وارد کردن شبهات، در رواج کج‌اندیشی و انحرافات در آموزه‌های اسلام خصوصاً در روستاها سعی می‏کنند و این امر بر حضور جدی و با قدرت روحانی در روستاها برای مقابله با این انحرافات تأکید دارد.

وی تصریح کرد: به جهت پیگیری مجدانه و استقبال خوب مردم روستای آهوانو از حضور روحانی مستقر، حجت‏الاسلام «بهروز منصوری» برای اقامه نماز جماعت و بیان معارف دینی به این روستا اعزام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان اظهار داشت: در حال حاضر، 16 روحانی مستقر و طرح هجرت بلندمدت در روستاهای شهرستان دامغان مشغول به انجام وظایف تبلیغی هستند./ج1

برچسب ها: سمنان ، قرآن ، انحراف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.