نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات روز چهارشنبه گذشته‌ی خود مبنی بر لزوم تعیین تکلیف مابه‌التفاوت نرخ ارز، گفت: من به کسی توهین نکردم و تنها از مسئولان امنیتی خواستم ببینند مابه‌التفاوت نرخ ارز به جیب چه کسانی رفته است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، نادر قاضی پور در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مهر) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح دو فوریتی حمایت از سرمایه گذاری های عمرانی و تولید ملی و اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور در تذکر اصل ۷۷ از اظهارات کوچک زاده نماینده تهران انتقاد کرد و گفت: پس از آنکه نماینده دولت در جلسه روز چهارشنبه (19مهرماه) به سؤالات ارزی نمایندگان پاسخ نداد، من در تذکری آیین نامه ای خواستار آن شدم که مسئولان بازرسی و قضایی کشور مشخص کنند که مابه التفاوت ارز بیشتر از ۱۲۲۶ تومان به دست چه کسانی رسیده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه کوچک زاده نماینده مردم تهران در واکنش به این تذکر اظهارات توهین آمیزی نسبت به من داشته است.

وی افزود: من توهینی نکردم و تنها گفتم که مسئولان امنیتی ببینند مابه‌التفاوت ارز به کجا رفته است. زبان اصلی من آذری است، آذربایجانی‌ها همیشه در صحنه پشتیبان اسلام بوده‌اند، ما طبق اصل 15 قانون اساسی باید فارسی صحبت کنیم و حضرت سلیمان نیستیم که هر زبانی را بلد باشیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، نمایندگان ، ارز ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار