دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت گفت: از تمامی امکانات برای برخورد با کسانی که در فضای مجازی به مقدسات دینی به ویژه ائمه اطهار توهین می‌کنند استفاده شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام و المسلمین اختري افزود:‌ متاسفانه برخی از افراد در حوزه فضای مجازی به مقدسات دینی و ائمه اطهار توهین می کنند لذا ضروری است با تمام توان با این گونه افراد توهین کننده برخورد کرد و از تمام امکانات بهره برد.  
وی ادامه داد:‌در مرحله اول باید با این افراد به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنیم و آنها را توجیح و نسبت به اشتباهشان روشن کنیم و به نوعی آنان را از رویکرد خود پشیمان نماییم. ما در بخورد با این افراد در گام اول نیازمند امر به معروف و نهی از منکریم.  
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت گفت:ممکن است بخشی از این افراد مورد سوء استفاده قرار گرفته باشند و یا ممکن است موضوعات را اشتباه درک کرده باشند، وگرنه کسی نسبت به ائمه اطهار اگر شناخت داشته باشد هیچ انگیزه‌ای در درونش به وجود نمی آید که بخواهد دست به رفتار مقابله‌ای بزند مگر اینکه مغرض بوده و یا با اصول دینی سر دشمنی داشته باشد.
وی با بیان اینکه در فضای مجازی نیازمند اقدامات بازدارنده هستیم، خاطرنشان كرد: برحسب امکانات الکترونیک باید در مقابل مغرضان ایستاد؛ این در شرایطی است که انجام اقدامات فرهنگی را نباید فراموش کرد، باید اطلاعات صحیح و دقیق را از طریق امکانات اینترنت در دسترس همگان گذاشت تا از این طریق دیواری مستحکم در برابر حملات ایجاد کرد./ف
برچسب ها: امکانات ، توهین ، ائمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار