صادق ورمزیار دیدار تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی را بازی سرنوشت سازي بیان کرد و اظهارداشت: آشتی اصحاب رسانه و تیم ملی به صعودمان به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی کمک بسزایی می کند.

صادق ورمزیار کارشناس فوتبال در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت:  تیم ملی  کره جنوبی از بازیکنان سرعتی تشکیل شده است و اگر بازیکنان ایران هوشمندانه عمل نکنند احتمال اینکه  درضد حمله تیم کره ما را به مشکل بیاندازد بسیار است.
 
وی ادامه داد:  شکست تیم ملی کره علی رغم اینکه مسیر صعود به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی را تا حدود فراوانی برای تیم ملی کشورمان میسر می کند از طرفی سبب افزایش و ارتقا شرایط روحی و روانی بازیکنان می شود لذا این دیدار برای تیم ملی ایران از جهات بسیای حائز اهمیت است.

 ورمزیار تصریح کرد: تیم ملی ایران در شرایط فعلی فقط به حمایت نیاز دارد و مسئولین و اهالی ورزش برای صعود تیم ملی به مرحله بعدی مسابقات باید کینه را کنار بگذارند و با تمام وجود برای صعود تیم ملی از این مرحله تلاش کنند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: هواداران فوتبال نیز باید فوتبالیست های کشورمان را دردیدار روز سه شنبه 25 مهرماه در استادیوم آزادی با حمایت های بی وقفه یاری کنند چرا که هیاهو و حضور پرشمار و تشویق 90 دقیقه ای آنها سبب تضعیف تیم ملی کره و رفع نقاط ضعف تیم ملی کشورمان می شود.

وی افزود: آشتی اصحاب رسانه با تیم ملی کشورمان اتفاق خوشایندی بود که رخ داد چرا که فوتبال دوستان و هواداران تیم ملی درجریان اتفاقات تیم ملی کشورمان قرار می گیرند و همین مسئله سبب حضور آنها دراستادیوم می شود البته امیدوارم که استادیوم آزادی سه شنبه 25 مهرماه پر از جمعیت شود  تا ملی پوشان از انگیزه و روحیه کافی برای شکست تیم ملی کره برخوردار شوند.

ورمزیار ادامه داد: به عنوان فردی که ورزشی و فوتبالی به طور حتم سه شنبه برای حمایت از تیم ملی کشورم به استادیوم آزادی می روم و از نزدیک شاهدعملکرد ملی پوشان می شوم ضمن اینکه همراه با سایر هواداران به تشویق تیم ملی کشورم می پردازم.

ورمزیار تصریح کرد: امیدوارم که تیم کشورمان به راحتی از سد کره جنوبی عبور کند در غیر این صورت صعودمان به مرحله ی بعدی رقابت های جام جهاني  بسیار سخت خواهد شد علاوه برآن احتمال اینکه حذف شویم افزایش می یابد بنا بر این باید تیم ملی  ایران را بصورت کامل حمایت کنیم.

کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: درصورت عدم پیروزی به تیم ملی کره صعود به مرحله ی بعدی رقابت ها مسئوولین ورزشی باید آرامش ایجاد کنند و تیم ملی با بازیکنان جدیدی را برای چهار سال بعدی به خدمت بگیرند./آق
برچسب ها: صادق ، فوتبال ، کره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار