عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: درست است كه دولت فعلي بي‌اشكال نيست، و همانطور كه مقام معظم رهبري در ديدارشان با دولت تاكيد فرمودند:" دولت بايد وظايف خود را انجام دهد" اما به نفع هيچ كس و به ويژه مملكت نيست كه با تحليل‌هايي كه اشكال ساختاري دارد بخواهيم دولت را نقد كنيم.

مجتبي شاكري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  پيرامون ارائه راهکار براي جامعه از سوي جريان‌هاي خاص، اظهار داشت: مباني تحليلي و ديدگاه برخي افراد به آرمان‌هاي انقلاب، مردم و استکبار در جامعه تنش‌زا است و موجب فرودستي براي نظام و مردم مي‌شود كه حاصل اين تفکرات مسلط شدن استكبار و محدوديت جمهوري اسلامي است.

شاكري با بيان اينکه جريانهاي خاص در مسائل داخلي  کشور در جريان فتنه 88 جوهره نظريات خود را ارائه دادند، تصريح كرد: ادعاي  تقلب در انتخابات، پيشنهاد تشكيل شوراي حكميت و شرط‌ گذاري براي نظام از جمله ديدگاه و نظريات اين جريان بود که نفع و منطقي براي کشور نداشت.

عضو جمعيت ايثارگران افزود: جريان فتنه و دوم خرداد به نظام اتهام وارد كرده و اتهاماتشان را نيز تبديل به يك تهديد براي نظام کردند لذا دليلي ندارد كه نظام به آنها روي خوش نشان دهد و در برابرشان كوتاه بيايد.

عضو جمعيت ايثارگران خاطر نشان كرد: درست است كه  دولت فعلي  بي‌اشكال نيست، و همانطور كه مقام معظم رهبري در ديدارشان با دولت تاكيد فرمودند:" دولت بايد وظايف خود را انجام دهد" اما به نفع هيچ كس و به ويژه مملكت نيست كه با تحليل‌هايي كه اشكال ساختاري دارد بخواهيم دولت را نقد كنيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، تنش ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار