درخواست کمک یک شهروند کرد عراقی

خانواده مسعود بارزانی 21 سال است زمين هايم را پس نمي دهد+ سند

خالد عمر میکائیل یکی از شهروندان کرد عراقی ساکن شهر مصیف صلاح الدین است که 21 سال است در پی گرفتن 25000 متر مربع زمینش است که تاکنون نتوانسته است موفق به این کار شود . در زمینهای متعلق به وی ساختمان سازمان اطلاعاتی وابسته به حزب دمکرات کردستان عراق موسوم به پاراستن ساخته شده است و هیچ پولی هم بعنوان خسارت دریافت نکرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، خالد عمر میکائیل یکی از شهروندان کرد عراقی ساکن  شهر مصیف صلاح الدین است که 21 سال است در پی گرفتن 25000 متر مربع زمینش است که تاکنون نتوانسته است موفق به این کار شود . در زمینهای متعلق به وی ساختمان سازمان اطلاعاتی وابسته به حزب دمکرات کردستان عراق موسوم به پاراستن ساخته شده است و هیچ پولی هم بعنوان خسارت دریافت نکرده است.

 

وی با ارائه سند مربوطه که به نام وی می باشد در گفتگو با یکی از روزنامه های خبری کردستان عراق اعلام کرده است که بدین منظور وی با مسعود بارزانی ، مسرور بارزانی ، سعدی احمد پیره  از مسئولین سیاسی کردستان دیدار کرده است اما تاکنون نتوانسته است زمینهای خود را صاحب شود. وی تاکید می کند که در زمینهای متعلق به وی ساختمان سازمان اطلاعاتی وابسته به حزب دمکرات کردستان عراق موسوم به پاراستن ساخته شده است و هیچ پولی هم بعنوان خسارت دریافت نکرده است .

این شهروند کرد عراقی تاکید می کند که ارزش زمینهای وی بالغ بر 2 میلیون دلار است که هیچ مرجعی تاکنون نتوانسته است کاری برای بازپس گیری این زمینها انجام دهد.

برچسب ها: بارزانی ، سند ، زمین ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار