يک کارشناس مسائل خاورميانه گفت: اجراي عمليات ايوب توسط حزب الله تمام معادلات رژيم صهيونيستي را به هم ريخته و پرستيژ کاذب آن را در سطح بين‌المللي شکست.

امير موسوي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات سيد حسن نصرالله و قبول مسئوليت پهپاد سرنگون شده در حريم هوايي رژيم صهيونيستي گفت: اين عمليات که با نام ايوب انجام شده نشان‌دهنده آمادگي حزب الله براي باز پس‌گيري مناطق تحت اشغال رژيم غاصب صهيونيستي است که تمام معادلات اسرائيل را برهم زده و آن‌ها را به يک کماي سياسي نظامي فرو برده است.

وي تصريح کرد: اين اقدام حزب الله  نشان از وجود پايگاه‌هاي راداري و نظامي بسيار پيشرفته در حزب الله داشته و بار ديگر ضعف رژيم جعلي صهيونيستي را به تصوير کشيده و باعث جنگ رواني سنگيني در ميان شهرک نشينان شده و نااميدي نتانياهو براي ادامه‌ي حيات سياسي‌اش شده تا حدي که انتخابات حريف رژيم غاصب به شکل بي‌سابقه‌اي زودهنگام برگزار مي‌شود.

موسوي در ادامه با اشاره به اعلام حزب الله بر ايراني بودن قطعات پهپاد گفت: جمهوري اسلامي ايران از اين طريق دو پيام را به  رژيم صهيونيستي يادآور شد؛ از يک طرف ناتواني اين رژيم در برابر جبهه مقاومت را آشکار ساخت و از طرف ديگر تکنولوژي پيشرفته‌ي ايران در صنعت نظامي و دفاعي را به اثبات رساند.

اين کارشناس مسائل خاورميانه در پايان گفت: عمليات ايوب آبروي اين رژيم منحوس را در بين افکار عمومي جهاني و حتي شهرک نشينان صهيونيستي برده و ابتکار عمل را از اين رژيم گرفته است و حزب الله هر لحظه که تهديدي جدي از سوي اين رژيم احساس کند بدون هيچ درنگي وارد ميدان عمل شده و رژيم صهيونيستي را به نابودي خواهد کشاند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار