رئیس سازمان فنی وحرفه ای کشور گفت: مهارت تقویت زبان خارجی وآمادگی جسمانی که درمسابقات مهارتی وبین المللی بسیار با اهمیت است می تواند حضور شرکت کنندگان درمسابقات جهانی را حرفه ای تر کند.

کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص روند برگزاری مسابقات ملی مهارت گفت: هررقابتی نقاط ضعف وقدرتی دارد که بادرایت و بینش صحیح می توان از تمامی آن ها درس گرفت.

وی در ادامه بااشاره به نقاط ضعف شرکت کنندگان در مسابقات مهارت افزود: به عنوان کارشناس که مسابقه دهندگان کشورهای مختلف را از نزدیک دیده ام نقطه ضعف بارز تمامی آن ها درتداوم نیافتن قدرت اجرایی ثابت درتمام طول مسابقات است.
پرند تصریح کرد: بعضی از شرکت کنندگان در ابتدا خوب عمل می کنند ولی در انتها مسابقات بد ظاهر می شوند که همین امر موجب از دست دادن امتیازاتشان می شود.

رئیس سازمان فنی وحرفه ای کشور به اهمیت توکل به خدا برای دستیابی به موفقیت درهر برهه ای اشاره کردوگفت: ایمان وتوکل به خداوند موجب پرورش روحیه خودباوری وایمان به توانمندی های علمی وعملی می شود وتنها دراین صورت است که از ابتدا تا پایان مسابقات می توان محکم وثابت قدم بود.

کوروش پرند باتأکید برراه نیافتن مسایل حاشیه ای در مسابقات ملی مهارت نیز گفت: درطول مسابقات سعی شده تا از ایجاد فضاهای حاشیه ای در مسابقات از جمله مسائل اقتصادی، خوردو خوراک و اعتراض به داوری جلوگیری شود تاافراد با فراق بال به رقابت با یکدیگر بپردازند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار