نخستین تور فعالان صنعتی استان تهران به منظور بازدید از شرایط، امکانات و فعالیت های شهرک صنعتی ˈعلیدرهˈ فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن/ در این تور یک روزه که با مساعدت و همکاری معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان تهران به انجام رسید، 45 فعال صنعتی از شهرک های صنعتی 12 گانه فعال استان تهران همراه با دانشجویان دانشگاه علمی- کاربردی چرم شرکت شهرک ها به بازدید از شرایط، امکانات، قابلیت ها، ظرفیت ها و شرکت های فعال حاضر در شهرک صنعتی علیدره فیروزکوه پرداختند.

در این تور علمی و کاربردی، حاضران در اردو به بازدید از کارخانه قند، شرکت دوغ ˈگدوکˈ و کارخانه آبمیوه ˈرزشتاکˈ و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با مدیران این صنایع پرداختند و از نزدیک با فرآیند تولید و کلیه مراحل فراوری محصولات آنها آشنا شدند.

در پایان هر یک از این بازدیدها، لوح تقدیر ˈشاهین حیدریˈ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران از سوی ˈعلیرضا جعفریˈ مدیر شهرک صنعتی علیدره به صاحبان این شرکت ها اهدا شد.

اینک 12 واحد شهرک صنعتی فعال در سطح استان تهران وجود دارد که شرکت کنندگان در این تور از شهرک های صنعتی ˈعباس آبادˈ، ˈشمس آبادˈ، ˈخوارزمیˈ، ˈعلی آبادˈ، ˈنصیرآبادˈ، ˈپیشواˈ، ˈسالاریهˈ و شهرک های علیدره و ˈدشت ناصرˈ فیروزکوه حضور یافته بودند.

شهرک صنعتی علیدره دارای بیش از 380 پروانه بهره برداری فعال است که 30مورد آنها فعالیت دائم دارند و 350 نفر در آنها به طور مستقیم مشغول به کارند.

این ناحیه صنعتی در دو کیلومتری شمال شرق فیروزکوه قرار دارد که در آینده ای نزدیک و با بهره برداری از فاز دوم این شهرک، 448 هکتار به وسعت این مجموعه اضافه خواهد شد./س

برچسب ها: تور ، صنعت ، استان تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.