سخنگوی سازمان سینمایی گفت: ما بر اساس یک سری مناسبات و قوانین در خصوص فیلم‌ها در تعامل با مجلس سفارشات آنان را در چهار چوب قانون با بازنویسی دوباره فیلم نامه "لاله " اعمال کردیم.

سعید رجبی فروتن، سخنگوی سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار  حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: "شفیع آقا محمدیان"، مدیر عامل مرکز گسترش سینمایی مستند تجربی امشب در 20:30 پیرامون پروژه "لاله" و حواشی مربوط به آن به عنوان یکی از سرمایه گذاران دولتی این پروژه به طور کامل سخن خواهد گفت.

وی درباره تامین هزینه‌های بسیار زیاد پروژه "لاله"، عنوان کرد: تلاش‌های بسیاری در زمینه ی تامین هزینه‌های پروژه "لاله" توسط سرمایه گزاران خارجی صورت گرفته است زیرا کشورهای اروپایی و آمریکایی به خاطر مواضع سیاسی خود نسبت به ایران، سرمایه گزاران این پروژه را مجبور به عقب نشینی و انصراف کرده اند.

رجبی فروتن در مورد مخالفت نمایندگان مجلس نسبت به ساخت پروژهی "لاله"، اظهار داشت: ما بر اساس یک سری مناسبات و قوانین در قانون در خصوص فیلم ها با مجلس تعامل داریم و در صورت مخالفت مجلس مطابق قوانین موجود به طور حتم، سفارشات آنان را اعمال خواهیم کرد و به همین دلیل نیز فیلم نامه پروژهی "لاله" را به طور کامل بازنویسی و به مجلس ارائه کردیم ولی تاکنون در خصوص جلوگیری از ساخت این پروژه درخواست کتبی رسمی به دست ما نرسیده است.

سخنگوی سازمان سینمایی درباره ی کارگردان "لاله" نیز اظهار داشت: "اسد ا... نیک نژاد" در تولید آثار نامناسب نسبت داده شده به او در خارج از کشور نقشی نداشته و تنها در خصوص خدمات پخش برخی از فیلم‌ها مشارکت داشته است که در این مورد هم در مراجع کشور منعی وجود ندارد./ص
برچسب ها: لاله ، پروژه ، قوانین ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار