مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد: مدیریت حوزه ارتباط مستقیمی با طلاب خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌بوشهری در نشستی با معاونین ، مدیران و کارکنان مرکز مدیریت حوزه،‌ خاطرنشان کرد: سیستمی طراحی شده تا با طلاب و اساتید ارتباط مستقیم داشته باشیم و آنان به راحتی بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را به مدیریت حوزه ارائه دهند.

وی، حوزه را متعلق و وصل به امام زمان (عج) دانسته و افزود: همه دلبستگی و عشق ما به این است که زیر نظر امام زمان(عج) هستیم و باید برای بالندگی و پویایی حوزه تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌بوشهری با تاکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب پرچمدار و سکاندار اسلام ناب است و مراجع عظام هم زعمای حوزه هستند، ابراز داشت: وظیفه داریم ایده ها و نظرات این بزرگان را در متن حوزه پیاده کنیم و انتظارات آنان را برآورده سازیم.

مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد: مدیریت حوزه خود را نسبت به منویات و دیدگاه‌های رهبری و مراجع عزیز پایبند می داند و اعتقاد دارد برای اداره مطلوب حوزه، غیر از این، راهی وجود ندارد.

عضو شورای عالی حوزه با اشاره به موضوع "تحول در حوزه"، گفت: لازمه پویایی، بالندگی و شادابی حوزه، تحول است؛ البته همه مجموعه حوزه باید تحول خواه باشند و به وضع موجود قانع نباشند./س

برچسب ها: قم ، حوزه ، تحول ، رهبری ، مراجع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.