امام جمعه رودهن گفت: ایران اسلامی بدون شک پروز میدان جنگ اقتصادی با دشمنان و سربلند و سرافراز در برابر تحریم ها و توطئه های غرب خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین "حسین توسلی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ایرانی‌ها به جهانیان بارها نشان داده‌اند که در هنگام بحران‌ها، همراه آماده دفاع از خود هستند و امروز نیز ملت ایران آگاه تر و هوشیارتر از گذشته برای دفاع از اقتصاد خود به میدان خواهد آمد.

وی ادامه داد: تاریخ ایران و ملت آن نشان می‌دهد که مردم این کشور قادر به برون رفت از بحران‌های امنیتی، سیاسی و اقتصادی هستند و پیروز خواهند بود که همین مسئله نیز نگرانی غرب را برانگیخته است.

امام جمعه رودهن با اشاره به سفر رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی به خراسان شمالی و نیز استقبال پرشور مردم همیشه در صحنه این استان به ویژه مردم شهر بجنورد، خاطرنشان کرد: معظم اله در سخنان اخیر خود دروغگویی استکبار جهانی را در مسئله تحریم ایران پرده برداشتند زیرا دشمن مسئله تحریم را منوط به استفاده انرژی هسته ای ایران اعلام کرد در حالی که ادعایش کذب بود.

این مقام مسئول به بیان بخشی از سخنان رهبر انقلاب اسلامي اشاره کرد و اذعان داشت: به گفته حضرت آیت الله خامنه ایی مسئله تحريمها، مسئله جديدي نيست زیرا این موضوع از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي وجود داشته اما این دشمنان هستند که تلاش دارند تا موضوع تحريم را بسط و گسترش دهند.

حجت الاسلام توسلی در خصوص نوسانات ارز و گرانی قیمت ها و کالاهای مورد نیاز مردم نیز گفت: دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی را با طرح مسئله فروش نفت و افزایش قیمت ارز بر ما تحمیل کرده است ولی هوشیاری مسئولان و مردم، این دوران نیز به فضل الهی با سلامت پایان می یابد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اتحاد و همدلی مردم و ملت همیشه در صحنه ایران آنچه بسیار اهمیت دارد تدبیر اندیشی برخی از مسئولان داخلی است تا بتوانند در مقابل سودجویان و  همزبانان با دشمن را بگیرند تا اهداف غرب بی نتیجه شود.

امام جمعه رودهن به بیان تدبیر مسئولان در تامین بخش عمده ایی از نیازهای مردم اشاره کرد و اذعان داشت: امروز بخش عمده ایی از نیازهای اولیه مردم در بخش انرژی، آب، برق، نفت، گاز و موارد اولیه توسط ارز مرجع تامین می شود و با افزایش ارز مبادله ایی نیازی به نگرانی نیست.

توسلی افزود: با فراهم سازی فرصت های مناسب و نیز حمایت از تولیدات داخلی و ملی می توان بسیاری از هجمه های دشمن، اهداف سودجویان و بی تدبیری برخی مسئولان را کنترل کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.