صبح امروز در مراسم استقبال و دیدار رهبر انقلاب در شهرستان اسفراین حضور عشایر در کنار دیگر اقشار جامعه جلوه‌ای ویژه داشت و مردم این شهرستان حماسه ای دیگر از حضور را خلق کردند.

  

به گزارش خبرنگارا باشگاه خبرنگاران بجنورد ، صبح امروز قدم به میان مردمی گذاشت که تمام فکر و ذکر آن‌ها محبت به ولایت بوده کسانی که پیش از این در دوران دفاع مقدس هزار و 515 جانباز و شهید تقدیم انقلاب کردند و در سال‌های اخیر نیز با حضور در صحنه‌های حساس انقلاب نشان دادند که پس از این همه سال با تاسی از همرزمان صادق خود به بیراهه نرفته‌اند.

هر جا چشم می‌چرخاندی در جای جای جمعیت حضور عشایر با صفای اسفراین با لباس‌های سنتی کرمانجی دیده می‌شد، عشایری که با لباس‌های برگرفته از دل طبیعت، همچون گل‌های زیبای بهاری در این فصل بهار خراسان شمالی می‌درخشیدند.

اسفراین، این مردمان ساده و سخت کوش سنگ تمام گذاشتند و از زن و مرد پیر و جوان برای دیدار با رهبری به میعادگاه دیدار آمده بودند.

مردمان عشایری که با سختی و مشقت عجین شده‌ا ند و در هفته اخیر به امید دیدار رهبری احساس وزیدن نسیم روح بخشی در زندگی خود داشت اند . دیگر آرزوی بر دل مانده‌ای ندارد .

پایان انتظاری طولانی و آمادگی‌های مقدماتی که از هفته پیش و با مسجل شدن سفر رهبری به این شهرستان آغاز شده بود.

پرچم ‌های سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی، پارچه نوشته‌هایی با مضامین عشق و ارادت به رهبری، رنگ آمیزی و خطاطی روی خودروها و ... همه و همه نشان از شور و شعف مردم این شهرستان برای دیدار با رهبری بود.

امرو از نخستین ساعات صبح مردم این شهرستان خود را به ورزشگاه تختی رسانده بودند، میعادگاه دیداری که تا ساعت شش صبح به روی مردم بسته بود و هزاران نفر پیش از این ساعت پشت در، منتظر باز شدن در ورزشگاه بودند.

پس از باز شدن درها ظرفیت ورزشگاه بر چشم به هم زدنی پر شد و پس از آن نیز تمامی فضاهای محوطه درونی آن مملو از جمعیت شد و هزاران نفر از مشتاقان ولایت در بیرون ورزشگاه به انتظار نشستند./س

برچسب ها: رهبر ، اسفراین ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.