میثاقیان در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی گفت: تیم کره برای ایران حریف قدرتمندی نیست زیرا ملی پوشان ما از لحاظ فنی از کره ای ها برتر هستند علاوه بر آن کره جنوبی برزیل و تیمی خطرناک نیست.

اکبر میثاقیقان ،سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی کره جنوبی از عملکرد فوتبالیست ها و همچنین حمایت هواداران پرشمار ایرانی ترس دارند و حضور یک هفته ای آنها قبل از دیدار بیانگر ترس و اضطراب کره ای ها از مصاف با ملی پوشان تیم ملی کشورمان دارد.

وی ادامه داد: در این شرایط تیم ملی ایران فقط نیاز به حمایت اهالی فوتبال ، همدلی و اتحاد دارد تا با اقتدار کره را مغلوب و راه صعود به مرحله بعدی مسابقات جام جهانی را میسر کند.

میثاقیان تصریح کرد: تیم ملی ایران به عنوان یکی از قدرتهای آسیا همیشه برای حریفان رقیبی سرسخت محسوب می شود و تیم ما بیش از مصاف با ملی پوشان ایرانی ترس و دلهره دارند بنابراین تیم ملی کره جنوبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و آنها نیز به طور حتم سه شنبه با اضطراب مقابل تیم ایران ظاهر می شوند.

وی ادامه داد: تیم ملی کره جنوبی، تیم ملی برزیل نیست لذا ترسی برای مصاف با این تیم برای ملی پوشان ایران وجود ندارد ضمن اینکه تیم ملی ایران باید به مانند گذشته با اقتدار وارد میدان شود.

سرمربی آلومینیوم خاطر نشان کرد: اهالی فوتبال سه شنبه 25 مهر در انتظار حضور یک صد هزار هوادار در ورزشگاه آزادی هستند و باید با تشویق و حضور یک دل لرزه به تیم حریف وارد کرده و در تهران جشن پیروزی برپا کنیم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار