کتاب "تعامل معماری و تکنولوژی" تالیف آقای دکتر محسن وفامهر روز یکشنبه 23 مهرماه ساعت 16 در سرسرای موزه هنر امام علی (ع)، رونمایی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در شصتمین گفتمان هنر و معماری کتاب "تعامل معماری و تکنولوژی" با حضور انوشه منصوری، اشرف حسینی و بهروز سرابندی، داریوش زمانی، کورش دیباج طباطبایی و نادر ناصرالمعمار رونمایی خواهد شد و فیلمی در این زمینه به نمایش در می آید.
لازم به ذکر است؛ این کتاب  در دو جلد به طبع رسیده است، جلد اول شامل ساختمان های نوین و پیشرفته اثر متقابل تکنولوژی و معماری، معماری سازه ها، نقش مصالح در معماری امروز و تکنولوژی و معماری جدید سخن می گوید و جلد دوم به مبحث ساختمان های رایج و متداول، تکنولوژی و مقاوم سازی لرزه ای، کاربرد نوین از مصالح بومی، تکنولوژی قنات و تاسیسات آبی می پردازد.
بنابراين گزارش؛‌ محسن وفا مهر، مولف کتاب، استاد دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم وصنعت ایران، عضو هسته اصلی قطب علمی فناوری معماری و عضو شورای فناوری های نوین ساختمانی دانشگاه تهران است.
گفتني است؛‌علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این برنامه می توانند به موزه هنرامام علی(ع) واقع در خیابان ولی عصر(عج)، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره 35 مراجعه و یا  با شماره 22024848 تماس حاصل نمایند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار