يک کارشناس سياست خارجي گفت: پرواز پهپاد از سوي حزب الله بر فراز سرزمين‌هاي اشغالي دنيا را تکان داده و به رژيم نامشروع صهيونيستي فهماند، جبهه مقاومت قصد کند؛ خانه سست عنکبوتي اين رژيم را در مدتي کوتاه فرو خواهد ريخت.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به پرواز پهپاد شناسايي حزب الله بر فراز سرزمين‌هاي اشغالي گفت: اين اقدام حزب الله زنگ هشداري است براي رژيم اشغالگر صهيونيستي تا فکر حمله به ايران و لبنان را از سر بيرون کند چرا که با کوچکترين اشتباه خود، با مقابله جبهه مقاومت در منطقه مواجه خواهد شد.

وي با تأکيد بر  اقدام حزب‌الله و پرواز پهپاد بر فراز سرزمين‌هاي اشغالي تصريح کرد: اين عمل تاثير زيادي در تصميم‌گيري غرب نسبت به سوريه خواهد داشت چرا که نشانگر قدرت و توانايي جبهه مقاومت بوده و هرگونه حمله‌اي از سوي مخالفان به سوريه را با واکنش سخت و شکننده‌اي پاسخ خواهد داد.

قوام اظهار کرد: جهان اسلام و مسلمانان با ايمان و عقيده خود در برابر استکبار ايستادگي کرده و غرب را به اين نتيجه رساندند که با حمله به افغانستان، عراق، پاکستان ايجاد آشوب در منطقه و به ويژه سوريه نخواهد توانست اهداف شوم خود را به کرسي نشانده و از موجوديت جعلي رژيم صهيونيستي حمايت کنند.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: حرکت حزب الله دنيا را تکان داده و به رژيم نامشروع صهيونيستي فهماند اگر جبهه مقاومت قصد کند، خانه سست عنکبوتي اين رژيم را در مدتي کوتاه فرو خواهد ريخت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار