جمشید خیرآبادی گفت: متاسفانه مسئولان به بزرگان کشتی توجهی ندارند و زمانی قدر آن‌ها را می‌دانند که خیلی دیر شده است.

جمشید خیر آبادی در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: گفتن بعضی  صحبت‌های خیلی هم درست نیست اما وقتی با بی خیالی مسئولان  مواجه می‌شوی مجبور هستی برخی حقایق را بیان کنی؟

وی با اشاره به بی توجهی مسئولان به کشتی فرنگی و شخص محمد بنا ادامه داد: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با 3 مدال  طلا و کسب عنوان قهرمانی مقتدرانه در المپیک 2012 نتیجه‌ای را بدست آورد که شاید دیگر در طول تاریخ تکرارنشود. اما آیا کسی قدر این مهم را می‌داند؟

خیرآبادی‌ تصریح کرد: خود محمد بنا دوست ندارد پیرامون این مسئله صحبتی شود اما باور کنید در جریان مسابقاتی جهانی 2011 استانبول حداقل 10 کشور را خود من شاهد بودم که پیشنهاد‌های میلیون دلاری به وی می‌داند که سرمربی کشورشان شود و بنا بدون توجه به ارقام صریحا آنها را رد می‌کرد. این اتفاق در جریان مسابقات المپیک و همین حالا نیز دنبال می‌شود.

 وی با بیان این که قدر بزرگانی چون بنا را باید بیشتر دانست  تاکید کرد: من نمی‌دانم چرا مسئولین اینقدر نسبت به کشتی که همواره جور ورزش کشور را می‌کشد بی تفاوت هستند فقط  امید‌وارم زمانی که به فکر می‌افتند خیلی دیر نشده باشد./با
برچسب ها: کشتی ، بنا ، ایران ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار