عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: آقايان سعي نکنند با شعارهاي کذب، نيروهاي خاکستري خود را به ميدان بياورند و عوام‌فريبي کنند.

محمدحسين عرب‌پور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره طرح "‌دولت وحدت ملي" از سوي برخي افراد و جريانات خاص اظهار داشت: وحدت در سايه ولايت‌فقيه در کشور ايحاد شده است لذا تلاش برخي افراد براي بحراني جلوه دادن اوضاع کشور جاي تعجب دارد.

عرب‌پور با بيان‌ اينکه هدف از ارائه طرح "دولت وحدت ملي" احياي دوباره جريان فتنه 88 در کشور است، گفت: بارها اعلام كرديم ايران مانند افغانستان نيست که عده‌اي با ريش‌ سفيدي دور هم جمع شوند و بتوانند مشکلات را حل کنند چرا که مملکت قانون، دولت، مجلس و قضا دارد و در صورت ايجاد مشكل همه قوا به تفکيک وارد عمل مي‌شوند،‌ پس آقايان سعي نکنند با شعارهاي کذب، نيروهاي خاکستري خود را به ميدان بياورند و عوام فريبي کنند.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين خاطر‌نشان کرد: مقايسه دولت احمدي‌نژاد و بني‌صدر کار درستي نيست چرا که دولت احمدي‌نژاد با وجود داشتن اشتباهات، ولايت‌مدار است اما بني‌صدر اشتباه نکرد بلکه به کشور خيانت کرد بنابراين اين گونه مقايسه کردن جز تسويه حساب شخصي در قالب گفتمان معني ديگري ندارد که متاسفانه به عواقب اين قبيل گفتارها توجهي نمي‌شود.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار