مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از آماده شدن ورزشگاه تختی خرم‌آباد برای برگزاری دیدارهای خانگی تیم استیل‌آذین گهر دورود در لیگ برتر فوتبال خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، فرهاد نیکوخصال با اعلام این خبر افزود: دیدار بعدی گهر با فولاد خوزستان 28 مهرماه برگزار می‌شود که تا آن زمان ورزشگاه تختی خرم‌آباد آماده است و اگر مسوولان تیم گهر متقاضی باشند، این دیدار در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کارهای عمرانی ورزشگاه خرم‌آباد که از سال 90 دارای اعتبار مرمت بود را به دو فاز تقسیم کرده‌ایم؛ یک فاز آماده کردن بخش‌هایی که سازمان لیگ موافقت کند بازی‌ها برگزار شود و فاز دوم قسمت‏هایی هستند که به ما اجازه داده شده بعداً درست شود.

نیکوخصال با بیان این که اگر مسوولان تیم درخواست کنند ما آمادگی میزبانی داریم، خاطرنشان کرد: فعلاً که متقاضی نیستند دیدارها در خرم‏آباد برگزار شود و مردم و مسوولان شهر دورود تمایل دارند بازی‎ها در شهر خودشان انجام گیرد اما هنوز ورزشگاه تختی این شهر مشکل دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تأکید کرد: برای ما هیچ‌کدام از شهرهای استان فرقی ندارد بلکه مهم، موفقیت تیم گهر است.

نیکوخصال افزود: با دستور و پی‌گیری استاندار محترم و نیز همکاری نماینده مردم دورود در مجلس شورای اسلامی بخش تعهدات ما در ورزشگاه دورود تکمیل شده و منتظر اجرای تعهدات مسوولان این شهر هستیم./آق
برچسب ها: خرم آباد ، گهر ، نیکوخصال ، تختی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار