وكيل پايه يك دادگستري، افزايش قيمت‌هاي كاذب و غير واقعي را حربه جديد استكبار در تحريم هاي اقتصادي دانست و گفت: دستگاه قضايي با عاملان احتكار در بازار، به شدت برخورد خواهد كرد.

علي اكبرابويي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سناريوي جديد دشمنان در قالب گراني‌ها و قيمت‌هاي كذب براي ايجاد تشويش، اضطراب و ترس در ميان مردم اظهار داشت: اين امر سبب هجوم به بازار و احتكار برخي اقلام از سوي بعضي افراد سودجو در بازار خواهد شد.

اين حقوقدان فلسفه وجودي شوراي حل اختلاف را ايجاد صلح و سازش براساس دستورات دين مبين اسلام دانست.

وي تصريح كرد : قوه قضاييه همواره توانسته با اقتدار و قدرت خود در مقابل كسانيكه با اقدامات غير اخلاقي، موجب ناامني در جامعه مي شوند برخورد قاطع و جدي داشته باشد.

ابويي در ادامه افزايش قيمت‌هاي كاذب و غير واقعي را حربه جديد استكبار در تحريم‌هاي اقتصادي دانست و مطرح كرد: دستگاه قضايي با عاملان احتكار در بازار، به شدت برخورد خواهد كرد.

اين كارشناس مسائل حقوقي با تاكيد بر ضرورت برخورد دستگاه قضا با عاملان احتكار خاطر نشان كرد: دستگاه قضايي با درايت و قاطعيت تمام با افرادي كه در بي ثباتي بازار نقش دارند به شدت برخورد خواهد کرد و در اجراي قانون و عدالت هيچ تفاوتي ميان كارگزاران دولت و عامه مردم قائل نيست.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ارز ، اختلاف ، قضایی ، اضطراب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار