خوزستان/سخنگو و مدیركل روابط عمومی شركت هواپیمایی؛

انتقال حجاج ایرانی خللی درپروازهای داخلی وخارجی ایجادنكرده است

سخنگو و مدیركل روابط عمومی شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)گفت: عملیات انتقال حجاج كشورمان به سرزمین وحی توسط دو شركت هواپیمایی ایران ایر و ماهان خللی در پروازهای داخلی و خارجی ایجاد نكرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛'شاهرخ نوش آبادی'  افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده و همكاری و تعامل خوب سازمان حج و زیارت، سازمان هواپیمایی كشوری، شركت مادر تخصصی فرودگاه های كشور و شركت های هواپیمایی داخلی، پروازهای داخلی و بین المللی كشور طبق برنامه قبلی انجام خواهد شد و مشكل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی انجام عملیات انتقال حجاج ایرانی به سرزمین وحی را بركت و افتخاری برای دو شركت توانمند هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) و ماهان دانست و افزود: گفت: در سال های گذشته شركت های هواپیمایی سعودی در انتقال حجاج تمتع مشاركت داشتند ولی در چند سال اخیر این افتخار نصیب شركت های هواپیمایی داخلی شده است.

سخنگوی شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت: از مجموع 75هزار زایر ایرانی حج تمتع ، 37هزار نفر با 101 پرواز توسط شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و بقیه توسط شركت هواپیمایی ماهان انجام می شود.

نوش آبادی متوسط تاخیر در پروازهای حجاج از 17فرودگاه عملیاتی كشورمان را كمتر از 20دقیقه عنوان كرد و گفت: تلاش بر این است این میزان تاخیر در پروازها همچنان كاهش یابد.

وی 29مهرامسال را پایان عملیات انتقال حجاج بیت الله الحرام به سرزمین وحی اعلام كرد.

مدیركل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران زمان بازگشت حجاج به وطن را یك ماه دیگر عنوان كرد.

بنا به این گزارش نخستین كاروان حج تمتع از خوزستان ظهر روز جمعه با یك فروند هواپیمای پهن پیكر بوئینگ 747 متعلق به شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

همه 10 پرواز حجاج خوزستانی به سرزمین وحی توسط شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از طریق فرودگاه بین المللی اهواز انجام خواهد شد.

شمار حجاج خوزستانی حدود چهار هزار و 500نفر است./س
برچسب ها: انتقال ، حجاج ، خلل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.