مدیر کانون پرورش فکري کودک و نوجوان خراسان شمالی گفت: رهبر به پرورش فکري و خودورزي کودکان و نوجوانان در استان تأکيد کردند.

 

ارکاني فرد بعد از ديدار فرهنگيان با رهبر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، با توجه به سخنان رهبر افزود: کودکان و نوجوانان آينده سازان کشور هستند که بر همين اساس رهبر معظم انقلاب اسلامي با توجه به فلسفه آموزش و پرورش در جهان به اين بحث پرداخت که کودکان و نوجوانان نياز به پرورش فکري و خودورزي دارند.

وي با اشاره به اينکه اساتيد دانشگاهي بخصوص معلمان که پايه هاي اين بنا را تشکيل مي دهند افزود: فرهنگيان مي بايست کودکان و نوجوانان را به تفکر و تعلق سوق دهند و از حالت هاي غالبي،تکراري و کليشه اي بيرون بياوريدو خلاقيت را براي دانش آموزان ايجاد کنند.

ارکاني فرد اظهار داشت: معلمان به تقويت، حلم و بردباري ،خودورزي، اعتماد بنفس و خودباوري در کودکان و نوجوانان بايد تلاش کنند چراکه آينده ميهن اسلامي به دست کودکان امروز و آينده سازان فردا شکل مي گيرد.

وي با اشاره به سخن مقام معظم رهبري در اين مورد که يکي از عناصر فلج کننده در جامعه عرفان هاي کاذب است افزود: فرهنگيان با ايجاد برنامه هاي علمي، اقتصادي، فرهنگي براي دانش آموزان و دانشجوبان و همچنين تشويق آنها به قرائت قرآن کريم مي توانند از رخ دادن اين امر در جامعه جلوگيري کنند./س

برچسب ها: تاکید ، رهبر ، پرورش فکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.