شهردار منطقه 22 گفت:با راه اندازی یازدهمین خط جدید اتوبوسرانی در منطقه 22، مسیر تردد شهروندان استان البرز، شهرک های حومه غربی تهران و شهروندان مناطق 5، 21 و 22 آسان شد.

 
حسین مرادی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: شهرداری منطقه با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری و افزایش امکان استفاده شهروندان از سرویس دهی این ناوگان بویژه ناوگان اتوبوسرانی، خط اتوبوسرانی جدیدی از پایانه اتوبوسرانی مترو ورد آورد به مقصد پل مدیریت راه اندازی کرده است.
وي تصريح کرد:این خط با توجه به موقعیت ترافیکی مسیر رفت و برگشت و به منظور مهیا کردن سیستم حمل و نقلی مناسب از نظر زمان و هزینه برای انجام سفرهای شهری شهروندان از 15 مهر ماه بصورت موقت راه اندازی شده و 10 دستگاه اتوبوس جدید سرویس دهی به آن را انجام می دهند. در صورت استقبال شهروندان از خط اتوبوسرانی جدید، ضمن دائمی شدن سرویس دهی این خط ، تعداد اتوبوسهای فعال در آن نیز افزایش خواهد یافت
وی افزود:  این خط که یازدهمین خط اتوبوسرانی منطقه 22 محسوب می شود، از مبدا تا مقصد، حدود 31 کیلومتر مسافت دارد و از ساعت 5 صبح تا 30/21 بعد از ظهر آماده سرویس دهی و جابجایی شهروندان است و برای استفاده شهروندان از سامانه اتوبوسهای تندرو خط 4 دسترسی ایجاد می کند.
وي خاطرنشان کرد:خط اتوبوسرانی مترو وردآورد - پل مدیریت، پس از گذر از خیابان دانش، بلوار پژوهش، بلوار گیاه شناسی، معبر دسترسی آزاد شهر ، بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه شهید همت، در بزرگراه شیخ فضل الله نوری ادامه مسیر خواهد داشت و سپس به میدان صنعت، بلوار خوردین، بلوار دریا و پل مدیریت خواهد رسید./ف
برچسب ها: اتوبوس ، شهردار ، مرادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار