رئیس انجمن جراحی زانو و آرتروسکوپی ایران از حضور موثر ارتوپدهای ایرانی بعنوان سخنران در یازدهمین کنگره بین المللی جراحان زانو در ترکیه خبر داد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن یازدهمین کنگره بین المللی جراحان زانو و آرتروسکوپی ترکیه از تاریخ دوازدهم مهرماه در آنکارا آغاز بکار کرد و تا تاریخ شانزدهم مهرماه ادامه داشت.

دکتر محمد رازی افزود:در اين  کنگره يک پانل آموزشی با طرح و تبیین مباحثی نظیر بازسازی لیگمان های جانبی خارجی زانو به طریق آرتروسکوپی، بازسازی لیگمان صلیبی خلفی، بازسازی لیگمان صلیبی قدامی توسط هیئت ایرانی ارائه شد.

به گفته  رئیس کنفدراسیون پزشکی ورزشی آسیا، علاوه بر وی دکتر سهیل مهدی پور، دکتر سید تقی نوربخش و دکتر کیوان احدی در این کنگره حضور داشتند.

رازی با بیان اینکه به عنوان سخنران مراسم افتتاحیه این کنگره به گوشه ای از توفیقات پزشکی کشورمان ایران پرداخته است، گفت: همچنین به صورت گذرا به امکانات موجود در کشور در حیطه ارتوپدی نیز اشاره شد. به هر روی باید توجه داشت که تعامل میان متخصصان کشورهای مختلف موجب بهره برداری از تجربیات و پیشرفت دوطرف خواهد شد.  

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در ادامه از برگزاری بیستمین کنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدی ایران با هدف معرفی جدیدترین روش ها و دستاوردهای علم  ارتوپدی از بیست و چهارم  تا بیست و هشتم مهرماه امسال در سالن همایش های بیمارستان میلاد خبر داد و گفت: در این کنگره به بررسي مسائل نوين ارتوپدي و توجه به پيشگيري از بيماري های مفاصل پرداخته می شود.

دبیر بیستمین کنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدی افزود: اين كنگره با حضور متخصصان ارتوپدی و گروه های مختلف فوق تخصصی نظیر زانو، دست، شانه، ستون فقرات و  هیپ از سراسر كشور و نيز مهماناني از كشورهاي خارجی برگزار مي شود./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار