آئین نامه جدید پرداختی حق الزحمه مربیان ورزشی پس از تصویب نهایی به زودی ابلاغ می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، معاون امور فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان كشور در دیدار با مربیان و هیات های ورزشی استان زنجان گفت: حق الزحمه پرداختی مربیان ورزشی در كشور وضعیت مناسبی ندارد كه توجه به این موضوع مهم می تواند در عملكرد بهتر ورزشی این قشر بسیار تاثیر گذار باشد.

پیشنمازی افزود: بسیاری از مربیان ورزشی از وضعیت كنونی حق الزحمه های پرداختی ناراضی هستند و با وجود كاستی های فراوان نسبت به تربیت شایسته ورزشكاران رشته های مختلف ورزشی اقدام می كنند.

وی اظهار كرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در آئین نامه جدید پرداخت حق الزحمه ها، تشویق هایی نیز به لحاظ عملكرد بالای مربیان ورزشی لحاظ شده است.

معاون امور فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان كشور مربیان ورزشی را تاثیر گذارترین عامل در فضای كنونی ورزش كشور به لحاظ ارتفا فرهنگی و تربینی ورزشكاران دانست و ادامه داد: مربیان ورزشی نقش بسزایی در ارتقا فعالیت های روبه رشد رشته های مختلف ورزشی و كسب نتایج درخشان آن دارند.

پیشنمازی افزود: در حال حاضر تعریف جامعی از كار فرهنگی در جامعه وجود ندارد و این موضوع خللی را در ارائه برنامه مفید و هدفمند ایجاد می كند.

وی تاکید كرد: امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش جوانان نیز به دلیل ضرورت تشیكل شده كه اقداماتی متعدد را مورد توجه قرار داده است.

معاون امور فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان كشور به ظرفیت های بسیار بالای استانها در حوزه ورزشی یادآورشد و خاطر نشان كرد: پیشرفت فرهنگی در حوزه ورزش نیازمند نهادینه كردن كارهای فرهنگی بر اشخاص به ویژه ورزشكاران است./س



برچسب ها: حق ، الزحمه ، مربیان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.