جان مک کين در مصاحبه با شبکه چهار تلويزيون انگليس ديدگاه خود را درباره جايگاه اوباما در انتخابات پيش رو ابراز کرد و از شکست وي در قبال ايران، افغانستان و همچنين وضعيت اقتصادي سخن گفت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از کانال چهار تلويزيون انگليس، سناتور جان مک کين درباره مناظره تلويزيوني پل ران با جو بايدن،گفت: وي مسئله را به خوبي درک مي کند. موضوع اصلي اقتصاد و اشتغال براي مردم آمريکا است و او اين موضوع را خيلي خوب درک مي کند. او در مقابل جو بايدن بسيار مطلع و حرفه اي عمل کرد.

مک کين گفت: ما هم اکنون 7.8 درصد بيکاري داريم. بنابراين اقتصاد و بيکاري همچنان موضوعات مطرح در اين انتخابات خواهند بوn.
 
مک کين درباره مبارزات انتخاباتي اوباما و رامني گفت: اوباما نمي تواند سوابق کاري خود را در چند سال رياست جمهوري حذف کند و با پيامد ضعف هاي اقتصادي خود در روز راي گيري مواجه خواهد شد.
 
مک کين در ادامه درباره سوريه و سياست هاي دولت درباره اين کشور، گفت: کاري که من تاکيد کردم بايد درباره سوريه انجام شود، اين بود که نه تنها سلاح در اختيار مخالفان قرار گيرد بلکه يک منطقه امن تعيين شود. مشکل ايران هم همچنان پابرجا است و در افغانستان ما شاهد رخدادهاي ناگواري هستيم به اين  نحو که افرادي در لباس نيروهاي افغان، آمريکايي ها را مي کشند و اينها همه به اين علت است که رئيس جمهور ما به جاي موفقيت در عمليات، از خروج نيروها سخن گفته است.

وي در پايان درباره اينکه در صورت پيروزي رامني، آمريکا با چگونه رهبري مواجه خواهد شد، گفت: او فردي بسيار شبيه ريگان است. موضوع مهم اکنون، نزديک شدن به پرتگاه مالي است. او در خدمت سياست هاي امنيت ملي و استثناگرايي آمريکا خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار