مربی سابق تیم ملی تکواندو در خصوص صحبت های اخیر یوسف کرمی گفت: با یک حساب سر انگشتی می توان به صحت وسقم صحبت های کرمی پی برد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،یوسف کرمی ملی پوش المپیکی  تیم ملی تکواندو  چندی پیش اعلام کرده بود که عملکرد کادر فنی فعلی و نتایج مطلوب این رشته نتیجه ای رضایت بخش است، در پی این صحبت ها رضامهماندوست سرمربی سابق تیم ملی تکواندو و واکنش  نشان داد و در جواب شاگرد سابق خود گفت:  من به مدت 4 سال و 10 ماه سرمربیگری تیم ملی  را بر عهده داشتم، آن زمان هر کاری انجام دادم ولی کسی از من حمایت  نکرد و با وجود تمام افتخاراتی  که کسب کردم کنار گذاشته شدم،  به همین دلیل برای شاگردانم متاسفم که تحت تاثیر فدراسیون قرار گرفتند  و چشم بر روی حقایق  می بندند.

 همچنین در این خصوص مجید افلاکی مربی سابق تیم  ملی تکواندو  نیز در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران  گفت:  ابتدا  ورزشکاران ایرانی باید یاد بگیرند که مسئولیت عملکرد خود را به  گردن  بگیرند همانطور که در زمان  پیروزی  همه عوامل را معطوف به تلاش خود می بینند باید در حین شکست نیز ضعف خود را قبول کنند.

 اگر یوسف کرمی عملکرد موفقی در المپیک 2012  نداشت بخش بزرگی از این ناکامی به حساب می آید و او در این خصوص کم کاری کرد.

وی افزود:  توجیه باخت و غدر تقصیر بزرگترین ضربه را به پيکره ی ورزش وارد می کنند  زیرا به جای  اصلاح عملکرد فقط چهره ی  اشخاصی مخدوش می شود که کارهای با ارزشی برای ورزش کشورمان انجام دادند گمان می کنم قضاوت یوسف کرمی در مورد سرمربی سابق تیم ملی منصفانه نبوده است.

 افلاکی در خصوص  ادعای یوسف کرمی در مورد پیشرفت تکواندو  در حضور  یک ساله عسگری گفتک  بهترین  گواه برای پاسخ به این صحبت کرمی، روی کاغذ آوردن  نتیجه ی یک ساله تکواندو  و از زمان حضور  عسگری به عنوان سرمربی است اگرنتایج یک ساله اخیر ورزش تکواندو با زمان مهماندوست برابري کرد می توان گفت که این صحبت ها  در کمال بی طرفی  گفته شده است اما همه می دانیم در زمان حضور مهماندوست نتایج درخشانی برای تکواندو  رقم خورد که در تاریخ این ورزش ماندگار است.
 وی در ادامه بیان  داشت:  اگر همین توجیه را در نظر بگیریم می توان گفت با وجود این سرمربی شاید نتیجه ی بهتری در المپیک می گرفتیم.
 
افلاکی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم  زمانی برسد که ورزشکاران با مردانگی مسئولیت عملکرد نا مطلوب خود را بر عهده گیرند  و افرادی را که در گذشته زحمات زیادی برایشان کشیده اند را،  زیر سوال نبرند./آق
برچسب ها: تعداد ، سابق ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار