پس از بي نتيجه ماندن تلاش‌هاي مکرر صهيونيست‌ها در همراه کردن آمريکا و استفاده از توان نظامي اين کشور در اقدام نظامي عليه ايران اين بار اسرائيل دست به دامن مردم آمريکا شده است‌.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، صهیونیست‌ها در آمریکا، برای تحت فشار قرار دادن کنگره و کاخ سفید جهت اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران، فراخوانی را با هدف جلب حمایت شهروندان آمریکایی و جلوگیری از "نابودی" رژیم اشغالگر به راه انداخته‌اند.

صهیونیست‌ها با انتشار فراخوانی در اینترنت از مردم آمریکا خواسته‌اند جهت تحت فشار قرار دادن کنگره و کاخ سفید برای اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران، عضویت خود را در این فراخوان اعلام کرده و در مقابل یک "نشان" مجانی از پرچم آمریکا و رژیم اشغالگر دریافت کنند.

صهیونیست‌ها در این فراخوان مدعی شده‌اند که آمریکایی‌ها با عضویت در این گروه، می‌توانند مانع از "حمله ایران" و نابودی این رژیم شوند.

مظلوم نمایی صهیونیست‌ها در این فراخوان و معرفی خود بعنوان یک قربانی جهت جلب ترحم شهروندان آمریکایی درحالی است که، رژیم صهیونیستی از زمان تأسیس در منطقه خاورمیانه و اشغال سرزمین فلسطین و قسمتی از اراضی کشورهای عربی، بزرگترین تهدید برای فلسطینی‌ها و دیگر ملتهای منطقه به شمار می‌آید؛ و این رژیم طی چندین دهه، جنایت‌های بسیاری را با استفاده از تسلیحاتی که از آمریکا و غرب دریافت کرده علیه ملت مظلوم فلسطین و مردم کشورهای منطقه مرتکب شده، و علاوه بر آن عناصر این رژیم دست به ترور شخصیت‌ها و افراد مختلف در کشورهای منطقه زده‌اند.

با وجود جنایتهای مستمر رژیم صهیونیست، غرب و آمریکا همواره در قبال فعالیت‌های محرمانه تسلیحاتی اتمی این رژیم و همچنین جنایت‌های اشغالگران سکوت کرده‌اند و حتی در برخی موارد این جنایات را حق طبیعی صهیونیست‌ها در دفاع از خود عنوان کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار