نماينده ويژه رئيس پارلمان لبنان با بيان اينکه تنها راه نجات از تمامي جهل‌ها پيوستن به بيداري اسلامي است، گفت: تشکيل کميته‌هايي براي تقويت وحدت بين مسلمانان راهکار خنثي‌سازي بمباران ذهني دشمنان است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، خليل حمدان نماينده ويژه رئيس پارلمان لبنان در سومين اجلاس بين المللي گسترش جهاني دهه غدير که صبح امروز در دانشگاه امام صادق در حال برگزار شد، گفت: همه ما به اهميت اين اجلاس مهم واقف هستيم و مي‌دانيم که نهال اين اجلاس توسط امام موسي صدر نهاده شده است و ما امروز در اجلاسي دعوت شده‌ايم که نقش امامت در بيداري اسلامي را نشان مي‌دهد اما نبايد از اين امر غافل شد که بسياري از واژگان در عرصه عمل خود را نشان مي‌دهند.

نماينده ويژه رئيس پارلمان لبنان ادامه داد: تداوم دهنده اين واژگان عملي در اسلام بعد از امام خميني(ره) در رهبري حضرت آيت الله خامنه‌اي تجلي پيدا کرده است و سخن از واژگان اصيل اسلامي به ما کمک مي‌کند تا با اعتقادات واقعي سخنانمان را بيان کنيم.

وي تصريح کرد: همواره دشمنان ما در خانه‌هاي تاريک خود تلاش مي‌کنند تا عليه دين مبين اسلام توطئه کنند و آيا اين مسئله روشن نيست که بمباران‌هاي ذهني از بمباران‌هاي مرزي خطرناک‌تر است.

حمدان تاکيد کرد: ‌انتشار و پخش بي‌شماري از افکار خصمانه دشمنان بايد ما را به خود بياورد تا در مقابل دشمنانمان بايستيم و دشمنان تلاش دارند بر افکار ما تسلط پيدا کنند تا تخريب جدي بر ما وارد نمايند مسلما آگاهي و بيداري اسلامي مي‌تواند زمينه‌سازي باشد که ما خود را از هر گونه صدمه نجات دهيم و همواره خداوند پشتيباني و حامي افرادي است که در تلاش براي ايجاد وحدت است.

وي ادامه داد: تنها راه نجات از تمامي جهل‌ها پيوستن به بيداري اسلامي است و جهان اسلام از طرف دشمنان مورد حمله بوده است و هدف اصلي دشمنان تضعيف امت اسلامي است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: پيشنهاد مي‌شود که در اين اجلاس کميته‌هاي تشکيل شود که در اين کميته‌ها برنامه‌هايي براي تقويت وحدت بين مسلمانان به وجود آيد و با توجه به اين اجلاس لازم مي‌دانم که موضوع امام موسي صدر را مورد تذکر قرار دهم تا به عنوان يک بحث در اين اجلاس مطرح شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار