خطیب جمعه دهدشت با اشاره به تشدید تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان و بویژه آمریكا برضد ایران، گفت: این تشدید ناشی از گسترش روزافزون خیزش ها و بیداری اسلامی در منطقه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید 'نصیر حسینی' در خطبه های نماز جمعه دهدشت خیزش ها و بیداری اسلامی در منطقه را خطری مهم برای آمریكا و رژیم غاصب صهیونیستی دانست و افزود: تشدید تحریم ها و فشارهای اقتصادی استكبار جهانی برضد جمهوری اسلامی ایران هرگز منجر به خاموشی بیداری اسلامی در منطقه نخواهد شد.
وی پیشرفت روزافزون ایران در عرصه علمی را یكی دیگر از عوامل تشدید تحریم ها و فشارهای اقتصادی آمریكا برضد ایران دانست و بیان كرد: آمریكا و متحدانش سعی دارند ایران اسلامی را از آرمان های اصلی انقلاب دور نگه دارند.
حسینی با اشاره به خودكفایی ایران در تمام عرصه ها، اظهار داشت: ایران اسلامی به لطف الهی و با بكارگیری رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری از تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان سرافرازانه عبور خواهد كرد.
وی اتحاد و انسجام ملت ایران را تنها راه شكست دشمنان دانست و عنوان كرد: تمام آحاد ملت ایران موظفند با تبعیت از ولایت فقیه مسیر توسعه و پیشرفت را همچون همیشه هموار نگه دارند.
حسینی با اشاره به وجود برخی مشكلات اقتصادی در ایران، ابراز داشت: با همدلی بیش از پیش مردم و مسوولان اجرایی كشور این مشكلات هر چه سریعتر برطرف خواهند شد./س

برچسب ها: تشدید ، تحریم ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.