پدر علم فن آوري اطلاعات ايران از تحقق 100 درصدي شهر الکترونيک در ايران خبر داد و گفت: هم اکنون تمامي شهرهاي کشور مجهز به اينترنت شده اند.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه اطلاع رساني پليس، دکتر"علي اکبر جلالي" در حاشيه بازديد ازغرفه پليس فتا در گفتگو با خبرنگارما اظهارداشت: آموزش، اطلاع رساني و آگاهي بخشي مهمترين فعاليت پليس فتا است به نحوي که پس از اين آموزش ها کاربران به نوعي به خود کنترلي خواهند رسيد و همين موضوع آمار جرايم را کاهش مي دهد.
 
وي ادامه داد: اگر فضاي سايبر امن نباشد هيچ فعاليتي امکان بروز پيدا نخواهد کرد و خوشبختانه پليس فتا در دو سال فعاليت خود توانسته امنيت را در اين فضا حاکم کند.
 
جلالي اظهار داشت: متاسفانه امکانات و زير ساخت هاي ما از جمله سرعت اينترنت پايين است و همين موضوع باعث مي شود تا برخي از افراد تمايلي به استفاده از فضاي سايبر را نداشته باشند.
 
پدر فن آوري اطلاعات ايران، سرعت حرکت پليس فتا را مناسب ارزيابي کرد و عنوان داشت :همکاري جديدي که با پليس فتا صورت گرفته در حوزه الکترونيک کردن شهرهاي ايران است که اين پروژه به صورت 100 درصد انجام شده و در حال حاضر تمام شهرهاي ايران داراي اينترنت هستند.
 
پدر علم فن آوري اطلاعات ايران در خاتمه گفت: اگر شبکه ملي اطلاعات راه اندازي شود بطوري که در تمام شهرهاي الکترونيک گسترش يابد و پهناي باند با سرعت 30 مگابايت در ثانيه به کاربران ارائه شود، پليس فتا به عنوان قطب امنيت فضاي سايبر معرفي خواهد شد.
برچسب ها: علم ، فن آوری ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار