پلیس آگاهی با انتشار تصویر بدون پوشش جوان متهم به قتل که در یک نزاع و درگیری هم دانشکده ای خود را کشت، از شهروندان خواست تا وی را شناسایی کنند.

 
 
به گزارش خبرنگارحوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه آريا حاجی زاده با اعلام این خبر گفت:نوزدهم اسفند سال 1388 مأموران کلانتری 147 گلبرگ از طریق تماس یکی از مراکز درمانی منطقه تهرانپارس در جریان انتقال جوانی 18 ساله که بر اثر شدت جراحات بیهوش شده ، قرار گرفتند .
با حضور مأموران کلانتری 147 گلبرگ ، از سوی تیم پزشکی مرکز درمانی اعلام شد که مجروح انتقال یافته به علت شدت ضربه وارد شده به ناحیه گردن دچار مرگ شده است . با تأیید خبر قتل بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و به دستور آقای روشن ، بازپرس شعبه سوم ویژه قتل دادسرای امور جنایی ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در دستور کار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
سرهنگ کارآگاه آريا حاجی زاده عنوان کرد:با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول به هویت حامد . الف ( 18 ساله ) دانشجوی ترم اول رشته مهندسی یکی از مراکز دانشگاهی تهران بوده است که در مسیر بازگشت از دانشگاه و طی درگیری با یکی از هم دانشگاهی های خود به قتل رسیده است .
با شناسایی تعدادی از دانشجویان همراه مقتول و قاتل ، کارآگاهان با مراجعه به این افراد به تحقیق از این افراد پرداخته و تمامی آنها فردی به هویت احسان . ب ( متولد سال 1366 ) را به عنوان قاتل معرفی کردند .
شاهدان صحنه درگیری در اظهارات خود به کارآگاهان گفتند : در ساعت 18:00 مورخه نوزدهم اسفند سال 1388 با بچه های دانشگاه در مسیر بازگشت به منزل بودیم ؛ در بین راه و در سه راه تهرانپارس بین احسان و یکی از بچه های دانشگاه که از صبح همان روز و در داخل کلاس دانشگاه با یکدیگر درگیر شده بودند ، مجددا درگیری بالا گرفت ؛ در این لحظه حامد برای میانجیگری دخالت کرد اما احسان ضربه مشتی به صورت حامد زد و به سمت او حمله ور می شود ؛ حامد که در آن لحظه انتظار این نحوه برخورد را از سوی احسان نداشت تصمیم داشت تا خود را از درگیری خارج کند و به همین منظور از نرده های کنار خیابان بالا رفت اما پای او در میان میله ها گرفتار شد و در حالیکه تلاش می کرد تا پای خود را از داخل میله ها آزاد کند ناگهان احسان با برداشتن دو سنگ بزرگ به سمت او رفت و ضربه محکمی را به ناحیه گردن او وارد کرد که همین موضوع باعث بیهوش شدن حامد شد و احسان نیز با مشاهده این صحنه ، به سرعت از محل متواری شد .
متواری شدن قاتل از دانشگاه و خانه پدری  :
وی در ادامه عنوان کرد:با شناسایی دقیق هویت قاتل ، کارآگاهان به تحقیق در دانشگاه محل تحصیل و همچنین محل سکونت متهم در یکی از میادین منطقه نارمک پرداخته اما طی تحقیقات اطلاع پیدا کردند که متهم پس از مراجعه به منزل،با برداشتن وسایل و لوازم شخصی خود به سرعت متواری شده است .
سرهنگ کارآگاه آريا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر که دستگیری متهم متواری پرونده همچنان در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد ، گفت : با توجه به متواری بودن و در ادامه تحقیقات جهت شناسایی مخفیگاه و یا محل های تردد احتمالی متهم ، به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران ، دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم جهت شناسایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترمی که موفق به شناسایی متهم متواری شده اند درخواست می شود تا در صورت داشتن اطلاعات از مخفیگاه و یا محل های تردد متهم بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس 51055425 ، در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .
برچسب ها: جوان ، متهم ، قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار