عضو جبهه پايداري گفت: پشت سر سياه‌نمايي‌ و بحراني نشان دادن اوضاع كشور توسط اصلاح‌طلبان، تز توسل به وحدت و ائتلاف ملي مطرح مي‌شود؛ اين افراد در پشت صحنه، پروژه ناکام 88 را مجددا دنبال مي‌کنند اما خوشبختانه در جامعه اسلامي ما اين پروژه جواب نمي‌دهد.

فاطمه آليا عضو جبهه پايداري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره طرح مجدد موضوع دولت وحدت ملي توسط برخي از اصلاح‌طلبان اظهار داشت: قدرت در عالم سياست موضوعي اساسي است و تفکرات و گرايشات مختلف براي رسيدن به قدرت راه‌حل‌هاي متفاوتي را تعقيب مي‌کند.

وي با اشاره به وجه‌ تمايز اصولگران واقعي با ساير جناح‌ها تصريح کرد: تفاوت اصولگرايان با ساير جناح‌ها بر سر قدرت است به اين علت که در تفکر ناب اسلامي قدرت يک وسيله براي خدمت به مردم محسوب مي‌شود اما در تفکر غربي که الگوي اصلاح‌طلبان است قدرت يک هدف است و براي رسيدن به آن احزاب و اشخاص به هر وسيله‌اي براي دستيابي به آن متوسل مي‌شوند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: يکي از راه‌هاي رسيدن به قدرت طراحي موضوع ائتلاف و وحدت ملي در کشور توسط عده‌اي است که دور هم جمع مي‌شوند و با بحراني نشان دادن اوضاع مملکت خود را ناجي از اين وضعيت نابسامان نشان مي‌دهند.

وي با تاکيد بر اينکه اين تفکر غربي چند سالي است در کشور ما مطرح مي‌شود، اظهار داشت: متاسفانه عده‌اي براي رسيدن به قدرت از هر طريقي سعي مي‌کنند اين تئوري را عملياتي کنند و به هر بهانه‌اي اوضاع کشور را نابسامان نشان دهند و خود را محور نجات مردم بدانند ولي خوشبختانه با درايت مردم اين پروژه در دو، سه سال گذشته ناکام مانده است.

آليا در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ولايي‌ بودن حکومت جمهوري اسلامي ايران تصريح کرد: ولايت فقيه شيرازه وحدت است که رهنمودهاي اسلام را به مردم منتقل مي‌کند.

اين عضو جبهه پايداري افزود: پشت سر اين همه سياه‌نمايي‌ و اوضاع کشور را بحراني نشان دادن توسط اين دسته تز توسل به وحدت و ائتلاف ملي مطرح مي‌شود؛ اين افراد در پشت صحنه، پروژه ناکام 88 را مجددا دنبال مي‌کنند اما خوشبختانه در جامعه اسلامي ما اين پروژه جواب نمي‌دهد چرا که مردم قطب‌نماي حرکت خود را بصيرتي مي‌بينند که از جايگاه ولايت فقيه مي‌تابد.

وي با اشاره به ناکام ماندن اين پروژه گفت: آدرس غلط به مردم ندهيد، چرا که مردم با بصيرت توجهي به اين سياه‌نمايي‌ها نمي‌کنند و نگاه جامعه نسبت به راه‌حل منفي غربي تغييري نکرده است.

اين عضو جبهه پايداري در پايان خاطرنشان کرد: حافظه تاريخي مردم هنوز دخالت مستقيم اصلاح‌طلبان افراطي در فتنه 88 را از ياد نبرده‌ است كه مردم با راهپيمايي 9 دي اين افراد را از صحنه کنار زدند و تا امروز هوشيارانه مراقبند تا فتنه جديدي کليد نخورد؛ در برابر اين هوشياري ملت، فتنه‌گران دست به اتحاد زده‌اند تا شايد بتوانند با طرح اين پروژه مجدد قدرت را در دست بگيرند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، وحدت ، فتنه ، اصلاحات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار