مبارز بحرینی گفت: مردم بحرین فقط در حال ایستادگی در برابر ظلم آل‌خلیفه نیستند بلکه در مقابل تمام استکبار جهانی استقامت می‌کنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، پدر علی جواد الشیخ بحرینی شهید بحرینی صبح امروز و مراسم پاسداشت بیداری اسلامی و شهدای بحرین که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای بحرین در بقعه امامزاده سید محمد برگزا رشد، اظهار کرد: پسرم در عید فطر هنگامی که به قبرستان برای خواندن فاتحه بر مزار پسر عمه‌اش می‌رفت به شهادت رسید.

وی ادامه داد: تیرهای شلیک شده از فاصله سه متری به وی اصابت کرده است و گازهای سمی موجود در این اسلحه‌ها سبب شهادت این شهید است.

این فعال اجتماعی بحرینی ادامه داد: اقدامات وحشی‌گرایانه نظام آل‌ خلیفه سبب شده است تا بسیاری از فرزندان سرزمین بحرین به ‌صورت ناجوانمردانه به شهادت برسند.

پدر شهید بحرینی خاطرنشان کرد: سپر جزیره به معنای دخالت نکردن به موضوعات داخلی کشورهای منطقه است که در مورد بحرین این موضوع نقض شده است.

وی اظهار کرد: سپر جزیره به بهانه حمایت از مردم بحرین وارد شدند و دیری نگذشت که به سرکوب مردم بحرین پرداختند.

این فعال اجتماعی بحرین گفت: 110 نفر در بحرین به شهادت رسیده‌اند، با وجود اینکه سپر جزیره هنوز وجود دارد اما استکبار به کشتار مردم بحرین ادامه می‌دهد.

پدر شهید بحرینی ادامه داد: آنانی که از نظام استکباری حمایت می‌کنند مسئول این کشتارهای بی‌رحمانه هستند، آمریکا تاکنون از پادشاهی آل‌ خلیفه حمایت کرده است و عربستان نیز در کشتار مردم بحرین دخالت دارد.

وی تاکید کرد: نظام آل‌خلیفه با نظام یزید هیچ تفاوتی ندارد زیرا در حال جنگ با قرآن و نابودی مساجد هستند.

این فعال اجتماعی بحرینی اظهار کرد: از هنگام شروع حملات به بحرین تاکنون 35 مسجد تخریب شده است و این در حالی است که همزمان با این حملات و تخریب‌ها آنان به ساختن بزرگ‌ترین کلیسا در خلیج مشغول هستند.

پدر شهید بحرینی تاکید کرد: مسئولیت کشتار، اسیران و آوارگی‌های بحرین متوجه پادشاه عربستان است.

وی یادآور شد: مردم بحرین فقط در حال ایستادگی در برابر ظلم آل‌خلیفه نیستند بلکه در مقابل تمام استکبار جهانی استقامت می‌کنند.


برچسب ها: فعال ، اجتماعی ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.