وجود فشار كار بالا و تعامل "دري" با پيشكسوتان و جوانان، "كلاه پهلوي" را ماندگار مي كند.

مريم بوباني در خصوص مجموعه "كلاه پهلوي" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: "آغا بي بي" شخصيتي مذهبي و جدي است كه گاهي طنز در كارها و رفتارش ديده مي شود.
وي افزود: شخصيت "آغا بي بي" در قسمتي از دست مأموران فرار مي كند و بازي من در آن زمان بيشتر خود را نشان مي دهد.
اين بازيگر با اشاره به متن قوي مجموعه "كلاه پهلوي" تصريح كرد: اين متن با نهايت دقت "ضياء الدين دري" كارگردان اين سريال به نگارش درآمده و ما دخالتي در آن نداشته ايم.
بوباني گفت: موضوع مجموعه "كلاه پهلوي" تاريخي بوده و متفاوت از مشكلات اجتماعي و روزمره است.
وي ادامه داد: من هيچگونه دخالتي در متن و حتي قسمت هاي خودم نداشته و در نهايت علاقه و احساس مسئوليت آن را ايفا كردم.
اين بازيگر پيشكسوت سريال هاي تلويزيوني اظهار داشت: در هر كاري بازيگران جوان حضور داشته و من هميشه آنان را دوست دارم.
بوباني ابراز داشت: هر جا جوانان در "كلاه پهلوي" نياز به تجربه من داشتند من با تعامل بيشتر به آنان كمك و تجربيات خودم را در اختيار آنان گذاشتم.
وي با اشاره به موفقيت مجموعه "كلاه پهلوي" افزود: ساخت اين مجموعه سال ها زمان برده و با وجود فيلمنامه قوي و بازيگران برجسته اميدوارم اثري ماندار شود.
اين بازيگر ابراز داشت: بعضي از روزها فشار كار بسيار زياد بود ولي ضياء الدين دري با تعامل و تجربه همه چيز را به نحو عالي كنترل مي كرد.
وي ادامه داد:‌ همه بازيگران "كلاه پهلوي" نهايت زحمت خود را در طي اين چند سال كشيدند و ما اميدواريم كه مورد رضايت قرار گيرد.
بوباني با اشاره به خاطره اي از دوران كاري خود گفت: در شهرستان "ساوه"‌ زمستان بدي را سپري كرديم ولي با صبر آن روزها را پشت سر گذاشتيم./م
برچسب ها: بوبانی ، کلاه پهلوی ، دری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار