معاون هماهنگ‌كننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: تفاوت دوران حاضر با دوران دفاع مقدس اين است كه وضعيت دشمنان ما بدتر شده اما توانمندي‌هاي جمهوری اسلامی ایران اوج گرفته است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار جمال‌الدين آبرومند معاون هماهنگ كننده سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران حاضر در حاشيه كنگره 4000 شهيد و سرداران پشتيباني و تداركات اظهار داشت: پيامي كه در اين كنگره دنبال مي‌كرديم تكيه بر توانمندي‌هاي خود و نصرت الهي بود و همانطور كه در دوران دفاع مقدس توانستيم تحريم‌ها را دور بزنيم امروز نيز مي‌توانيم اين حركت را انجام دهيم با دو تفاوت بزرگ كه در آن دوران جنگ بود و دشمنان ما قدرتمندتر بودند اما امروز جنگ نيست و وضعيت دشمنان ما بدتر شده است اما الان توانمندي‌هاي ما اوج گرفته است.

وي با اشاره به تحقق همه اهداف اين كنگره افزود: الحمدالله با حضور خانواده محترم شهدا،‌ مسئولين نظام، رياست محترم مجلس، دست‌اندركاران و يادگاران دفاع مقدس همه اهداف اين كنگره محقق شده است.

سردار آبرومند درباره تداوم اين كنگره در آينده تصريح كرد: پيش‌بيني كرديم كه يادواره‌هاي استاني تداوم داشته باشد و كنگره شهيدان و سرداران پشتيباني سپاه نيز در سالهاي آتي ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگ‌كننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: برنامه سركشي‌ به خانواده‌هاي شهدا به طور مداوم در برنامه اين مجموعه است تا به صورت استاني نيز استمرار داشته باشد و در اين باره مسئولين پشتيباني سپاه در همه استان‌ها موظف شده‌اند اين برنامه را به طور مستمر ادامه دهند.

انتهای پیام/

پ2

برچسب ها: آبرومند ، پاسداران ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار