فرماندار روانسر گفت: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان كرمانشاه، 52 طرح با اعتباری بالغ بر 337 میلیارد و 950 میلیون ریال برای این شهرستان تصویب شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'جلال صفری به مناسبت اولین سالگرد سفر رهبری به كرمانشاه افزود: این طرح ها از مهر ماه سال گذشته شروع و تا پایان سال 92 به اتمام می رسد كه بسیاری از آنها نیز اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی مهمترین این طرحها را احداث سالن ورزشی سقف بلند و دو زمین ورزشی روباز، تامین پنج واحد مسكونی از محل طرحهای مسكن مهر برای خانواده های شاهد و ایثارگر و كمك به جانبازان و خانواده های معظم شهدا، اجرای سه طرح هادی روستایی، تعمیر و تكمیل مساجد و كمك به فعالیتهای مذهبی مساجد، راه اندازی فرستنده های دیجیتال تلویزیونی در ایستگاههای روانسر و شاهو، اجرای عملیاتهای آبخیزداری و تجهیز و نوسازی اراضی، گازرسانی به 30 روستای عنوان كرد.

صفری، احداث خانه عالم، آبرسانی به مجتمع های خیبر و داردرفش، اصلاح شبكه و انشعابات برق روستاهای شهرستان، تامین وام خوداشتغالی و جهیزیه و كمكهای موردی برای مددجویان تحت پوشش كمیته امداد و بهزیستی، گازكشی به 67 واحد مسكن محرومین تحت پوشش كمیته امداد و 34 واحد مسكن محرومین بهزیستی، تكمیل تاسیسات فاضلاب شهری و بهسازی و آسفالت راه روستایی 12 روستای روانسر را از دیگر پروژه های سفر رهبری به این شهرستان ذكر كرد.

وی در ادامه اظهار كرد: در مهر ماه سال گذشته شور و شعف خاصی در استان و بویژه میان مردم روانسر حاكم بود و حضور خودجوش اقشار مختلف مردم در مراسم استقبال از رهبری در كرمانشاه و شهرستان پاوه و همچنین سفر نماینده ایشان به روانسر بیانگر انقلابی بودن ساكنان این خطه است.

وی تصریح كرد: مردم روانسر كه همواره در صحنه های مختلف انقلاب حضوری چشمگیر داشته و وفاداری خود را به نظام ثابت كرده اند در مهر ماه سال گذشته حضوری پرشور و به یادماندنی را در مراسم این ایام به نمایش گذاشتند.

فرماندار روانسر اظهار داشت: علاوه بر بركات معنوی این سفر كه وصف نشدنی است بركات مادی آن نیز بیشتر به چشم می خورد به طوری كه تمامی نقاط استان روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است./س


برچسب ها: کرمانشاه ، روانسر ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.