رييس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري يک سارق لوازم داخلي خودرو در محدوده گلبرگ خبر داد و گفت:" اين متهم در تحقيقات به 30 فقره سرقت لوازم داخلي خودرو اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران   از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ محسن خانچرلي از دستگيري يک سارق حرفه اي لوازم داخلي خودرو در محدوده گلبرگ خبر داد و گفت" اين متهم پس از دستگيري به کلانتري منتقل و در بازجويي هاي انجام شده به 30 فقره سرقت اعتراف کرد.
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" ظهر روز گذشته ماموران گشت انتظامي کلانتري 127 نارمك، هنگام گشتزني در خيابان گلبرگ به سرنشين يک دستگاه خودروي سواري مشکوک شده و براي بررسي موضوع مشخصات خودروي مذکور را از مرکز پيام پليس تهران بزرگ استعلام مي کنند که طي آن مشخص شد خودروي اين مظنون مسروقه است و مدتي پيش از شرق تهران به سرقت رفته است. 
سرهنگ خانچرلي عنوان داشت:" بلافاصله به راننده خودرو دستور توقف داده شد اما وي بدون توجه به دستور پليس از محل متواري شد که اين امر به تعقيب وي از سوي پليس منجر شده و در فرصتي مناسب خودروي وي متوقف و راننده با دستور پليس از خودرو پياده شد اما ناگهان به سمت ماموران حمله شد که با سرعت عمل ماموران موفق به اقدامي نشده و بازداشت شد.
رييس پليس پيشگيري پايتخت، افزود:" اين متهم که مهدي نام داشت به کلانتري منتقل و تحت بازجويي قرار گرفت که طي آن ضمن اعتراف به سرقت خودرو عنوان داشت که از خودروي مسروقه براي سرقت لوازم داخلي خودرو استفاده مي کرده و تا کنون به 30 خودرو دستبرد زده است.
گفتني است، بر اساس گفته رييس پليس پيشگيري پايتخت، اين متهم پس از تکميل صورتجلسه براي تحقيقات تکميلي به پايگاه چهارم پليس آگاهي منتقل شد./ف
برچسب ها: بازداشت ، سارقی ، سرقت ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار