معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز گفت: دهیاران باید آمار و اطلاعات روستا را بروزرسانی نمایند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،ناصر رجبی معاون سیاسی استانداری البرز در همایش آشنایی با اصول مبانی مدیریت بحران استان البرز، در خصوص بهسازی و مقاوم سازی روستایی گفت: جهت ارتقاء سطح ایمنی در روستاها، رسیدن به بالاترین استانداردها و افزایش ضریب امنیت در مناطق روستایی باید تعامل خوبی بین ستاد مدیریت بحران و مدیریت امور روستایی وجود داشته باشد.

وی افزود: در حوزه مدیریت بحران باید سرفصل های آمادگی و پیشگیری، آموزش دهی، بروز رسانی اطلاعات مورد توجه واقع شود و در این خصوص می بایست با آموزش دهی و اگاهی رسانی به مردم که بزرگترین سرمایه کشور هستند و در زمان ایجاد بحران نقش مهم و کلیدی را ایفا می کنند اقدامات خوبی را انجام داد.

ناصر رجبی با تاکید بر بروز رسانی اطلاعات توسط دهیاران در روستا به این مهم اشاره کرد و گفت: اگر آمار و اطلاعات همچون تأسیسات حیاتی روستایی از نشانی دقیقی برخوردار باشند می توان در هنگام بحران براحتی به آنها دسترسی پیدا کرد که با اجرای این مهم قطعا خسارات احتمالی کاهش می یابد.

وی خاطر نشان کرد: باید با یک مدیریت صحیح و آگاه سازی از خطرات احتمالی و اعمال استانداردهای لازم در راستای مقاوم سازی و نظارت بر ساخت و ساز ها گام برداریم./ف

برچسب ها: آموزش ، آگاهی ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار