جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به افزایش توان عملیاتی پلیس فتا گفت: هم اکنون این پلیس با رویکرد علمی خود جایگاه ویژه ای در مجامع بین المللی به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سردار محمد جواد زاده کمند با حضور در غرفه پلیس فتا افزود: هم اکنون تهدیدات فضای مجازی در حال گسترش است ؛در این راستا نیروی انتظامی با پیش‌بینی بموقع از دوسال گذشته اقدامی موثر را در زمینه فضای تبادل اطلااعات ایجاد کرد و با تشکیل پلیس فتا در راستای مبارزه با این جرایم وارد شد.
وی بيان کرد: در طی دوسال اخیر پلیس فتا جایگاه ویژه‌ای بین پلیس‌های تخصصی بدست آورده است به نحوی‌که هم‌اکنون با رویکرد علمی اتخاذ شده این پلیس توانسته جایگاه ویژه‌ای را در مجامع بین‌المللی بدست آورد که علت این موضوع را می‌توان به وجود کارکنان متخصص و متعهد و استفاده از امکانات و تجهیزات عنوان کرد .
جانشین معاون هماهنگ کننده اذعان کرد :امروز متوسط کشفیات پرونده در پلیس فتا بسیار فراتر از میزان کشفیات در کشورهای فعال این عرصه است.
وی ادامه داد: ما به این موفقیت راضی نیستیم بلکه می‌توانیم با ایجاد ارتباط با متخصصان و توسعه منابع انسانی درصد کشفیات را افزایش دهیم.
وي خاطرنشان کرد: ارزش هر موضوع را می‌توان از میزان استقبال مردم ارزیابی کرد که خوشبختانه هم‌اکنون پلیس فتا مورد توجه مردم قرار گرفته و پاسخگوی سوال‌های مردم است ولیکن این پلیس باید با نیازسنجی بموقع و ارائه‌ی برنامه آموزش‌های همگانی و پیشگیرانه میزان تهدیدات را به حد قابل توجهی کاهش دهد./ف
برچسب ها: ناجا ، پلیس ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار