اثرات تحریم در ایران ضعیف و ناچیز بودن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس  جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سومین کنگره شهدای فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شیراز گفت: کشور از مرحله سخت عبور کرده‌ و تمام سخنان و تبلیغات دشمن در شرایط فعلی بلوف سیاسی است.
سردار پاسدار حسین سلامی افزود: آمریکا تا شش سال و انگلیس تا سه سال دیگر نفت ندارند و تمام فشاری که وارد می‌کنند از این رو بوده که می‌دانند روزهای مصیبت برایشان نزدیک است.
وی تصریح کرد: هیچ کشوری در تاریخ بشریت این چنین تحریم نشده که اکنون ایران در آن قرار گرفته اما اثرات این تحریم بسیار ضعیف و ناچیز است.
حسین سلامی افزود: 34 سال است که دشمن را خوب شناخته‌ایم، لحظه به لحظه او را دنبال کرده‌ایم و تمام سناریوهایش را می‌شناسیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن را از خود او بهتر می‌شناسیم و حنای او دیگر برای ما رنگی ندارد.
وی با بیان اینکه چنین تحریمی که بر ملت ما صورت گرفته در طول تاریخ بشریت سابقه ندارد افزود: ولی این تحریم ها برای دنیای استکباری هیچ تاثیر و سودی بدنبال نداشته است و مردم ما روز به روز قوی تر از گذشته بر ارزشهای الهی و اسلامی پافشاری می کنند.
جانشین فرمانده سپاه افزود: ما یاد گرفته‌ایم بدون تکیه بر جهان خود را اداره کرده و اگر بخواهیم در همین وضعیت نیز قادر هستیم دشمن را بحران‌زده کنیم.
به گفته وی، ملت ایران نمی‌خواهد ملت‌های دیگر را زیر فشار قرار دهد اما اگر همچنان بر فشار به ایران ادامه دهند موج دوم مقاومت ملت ایران پایه‌های آنان را درهم می‌شکند.
وی با تاکید بر اینکه شهدا سرمایه‌های جاودانی ملت ایران هستند، اظهار داشت: کوچه و خیابان کشورهایی که از داشتن چنین سرمایه‌ای محروم هستند زیر چکمه بیگانگان است و بیگانگان برای سرنوشت آنها تصمیم می‌گیرند.
سلامی گفت: شهدا برای ما عزت و عظمتی آفریدند که با سینه‌های ستبر و سربلند در خاک خود زندگی کنیم و بر سرنوشت خود حاکم شویم./س

برچسب ها: تحریم ، ناچیز ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.