نماينده خوزستان در هفته سوم مسابقات ليگ برتر جودو نوجوانان كشور شركت مي‌كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛حسين سعدالله‌خاني، رييس هيات جودو استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهاركرد: تيم نوجوانان استان براي شركت در هفته سوم رقابت‌هاي ليگ برتر كشور با 18 جودوكار به تهران اعزام مي‌شود.

 وي ادامه‌داد: مسابقات طي روزهاي پنجشنبه و جمعه (20 و 21 مهرماه) به مدت دو روز در دو گروه 9 تيمي در سالن شهيد افراسيابي تهران برگزار مي‌شود.

 سرمربي تيم جودو نوجوانان خوزستان خاطرنشان‌كرد: تيم استان در گروه A مسابقات بعد از استان البرز در رده دوم قرار دارد.

 وي افزود: در اين هفته از مسابقات در بازي‌هاي اول تا چهارم به ترتيب با تيم‌هاي آذربايجان‌شرقي، فرش زمرد مشهد، باشگاه برق تهران و هيات جودو ايلام به رقابت مي‌پردازيم.

 سعداله‌خاني هدف از شركت در اين مسابقات را آشنايي جودوكاران نوجوان استان با مسابقات كشوري، عنوان‌كرد و گفت: در اين ليگ بهترين‌ها حضور دارند از طرف ديگر مربي‌هاي تيم‌ملي اين رقابت‌ها را زير نظر دارند و نفرات برتر را براي المپيك انتخاب مي‌كنند.

 وي ادامه‌داد: حسين ابراهيمي‌نژاد، علي حقاني‌تبار، حجت مهدي‌پور، رضا ديباچي، حسين فرشيدي، آرمان پاپي، سعيد باوي و سجاد حميدي‌فرد در تركيب تيم استان قرار دارند.

 سرمربي تيم جودو نوجوانان خوزستان اضافه‌كرد: اميررضا قانع، مجتبي ثاغب‌نام، علي يوالي، رضا نظرزاده، آرمان محمدي‌راد، محمدامير قاضي‌زاده، محمد توحيدي و نيما باقري نيز تيم استان را در اين مسابقات همراهي مي‌كنند.

 تيم خوزستان در هفته نخست ليگ برتر نوجوانان كشور استراحت داشت. در هفته دوم در بازي اول 5 بر 4 مغلوب تيم البرز شد و در ديدارهاي دوم و سوم نيز به ترتيب تيم‌هاي تربيت‌بدني خراسان‌شمالي و شهرداري لاهيجان را با نتايج 5 بر 4 و 7 بر صفر شكست داد./س
برچسب ها: حضور ، نوجوانان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.