در هفته سوم ليگ دسته يك ووشو كشور، تيم خوزستان به مصاف هيات ايلام مي‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛مهرداد چراغي، مربي تيم ووشو استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهاركرد: در هفته سوم مسابقات 20 مهرماه با هيات ايلام بازي مي‌كنيم. اين رقابت‌ها به صورت متمركز در آكادمي ملي ووشو تهران برگزار مي‌شود.

 وي درباره تيم حريف گفت: ايلام تيم خوبي است و در ديدارهاي هفته‌هاي گذشته خود پيروز شده و مدعي قهرماني است. سطح سانداي اين تيم از سطح سانداي خوزستان بالاتر مي‌باشد.

 مربي تيم ووشو خوزستان به غيبت دو بازيكن اصلي تيمش در اين مسابقه اشاره و عنوان‌كرد: در اين هفته ووشوكاران وزن 56 و 85 به دلايلي نتوانستند ما را همراهي كنند و ما مجبور شديم از بازيكنان جايگزين استفاده كنيم.

 وي ادامه‌داد: بازي آساني برابر اين تيم ايلامي نخواهيم داشت ولي به احتمال 70 تا 80 درصد مي‌توانيم اين تيم را شكست دهيم.

 چراغي با بيان اين‌كه اين مسابقات در قالب دو گروه پنج تيمي برگزار مي‌شود، گفت: ما در گروه الف اين رقابت‌ها با تيم‌هاي سيستان و بلوچستان، ايلام، قم و خراسان‌رضوي هم‌گروه شده‌ايم.

 وي خاطرنشان‌كرد: در هفته اول و دوم به ترتيب به مصاف سيستان و بلوچستان و خراسان‌رضوي رفتيم كه هر دو تيم را شكست داديم و اكنون با شش امتياز صدرنشين هستيم.

 مربي تيم ووشو خوزستان بيان‌كرد: به نظرم تا اين هفته از رقابت‌ها تمام تيم‌ها عملكرد نزديك به هم داشته‌اند و مشخص نيست كدام تيم‌ها مدعي قهرماني هستند./س


برچسب ها: پیکار ، ووشو ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.