رییس فدراسیون والیبال گفت: هیات‌ها نباید چشم امیدی به کمک مالی ادارات کل و فدراسیون والیبال داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مشهد، محمدرضا داورزنی در مجمع انتخابی رییس هیات والیبال خراسان رضوی كه در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بيان اين مطلب افزود: والیبال استان نیاز به همدلی و همراهی همه خانواده والیبال دارد و مهم نیست چه کسی رییس هیات باشد بلکه مهم انجام دادن کارها بر اساس برنامه‌ریزی دقیق است.

وي اظهار داشت: رییس هیات باید ضمن ایجاد منابع مالی مناسبی برای والیبال استان، حامیان مالی گذشته را نیز حفظ کند تا بدین گونه امکان استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راه رشد والیبال استان فراهم شود.

داورزنی عنوان کرد: اعزام تیم ورزشی استان در تمامی رده‌های سنی آقایان و بانوان به مسابقات کشوری از جمله وظایف رییس هیات است تا امکان شناسایی استعدادهای استان برای حضور در رده‌های ملی میسر شود.

وی استفاده از پیشکسوتان دلسوز والیبال استان را دیگر وظیفه مهم رییس هیات دانست و اظهار داشت: رییس هیات باید بتواند با برنامه‌ریزی درست و با ایجاد همدلی همه خانواده والیبال را دور هم جمع کند و از همه پتانسیل استان برای پیشرفت والیبال خراسان رضوی کمک گیرد.

وي افزود: تا قبل از برگزاری مجمع انتخابات رییس هیات والیبال استان ایجاد فضای رقابتی سالم کاملا منطقی و لازم بود ولی بعد از انتخابات، ایجاد فضای رقابتی از سوی هرفردی که باشد مردود بوده و بیانگر اغراض شخصی فرد و در راستای تخریب والیبال استان و کشور است.


برچسب ها: رییس ، فدراسیون ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.