معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي گفت: اولویت پیشگیری بر پیگیری و اقدام برای کشف جرم در پلیس فتا، نشان دهنده این است که پلیس فتا در هدف گذاری های خود درست پیش رفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،سردار محمد علی نوری نژاد در حاشیه بازدید از غرفه پلیس فتا در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، با شاره به اینکه زندگی اجتماعی بدون بکارگیری فناوری های نوین مقدور نیست افزود: اگر فرهنگ استفاده از این فضا رعایت نشود بطور قطع آسیب‌ها و تهدیدات جدی به همراه دارد.
وی با اشاره به فعالیت دوساله پلیس فتا در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: یکی از وظایف پلیس فتا شناسایی آسیب ها و مواردی است که استفاده از اینترنت و به طور کلی فضای سایبر به همراه دارد، که خوشبختانه این آسیب ها و تهدیدات از طریق پلیس فتا به مردم شناسانده شده است.
نوری نژاد با اشاره به شکل گیری بخشی به عنوان پیشگیری در پلیس فتا، اظهار داشت: درواقع در این پلیس ،پیشگیری بر پیگیری و اقدام اولویت داده شده و این عمل نشان دهنده این است که پلیس فتا در هدف گذاری های خود درست پیش رفته است.
وی با اشاره  به اینکه مراجعه کنندگان این غرفه همگی از خانواده ها، نوجوانان و جوانان هستند، خاطرنشان کرد: این حجم از مراجعه به این غرفه نشان از دغدغه خاطر خانواده ها و جوانان و در مقابل اعتمادی که به این پلیس کرده اند، دارد و اقبال عمومی به فعالیت های این پلیس بسیار خوب بوده است.
نوری نژاد خاطرنشان کرد: پلیس فتا باید با به روز بودن، دست یابی به آخرین فناوری های رور، روش ها و شوه های علمی و همچنین امین مردم بودن به معنای آگاهی به موقع از جرائم و انتقال به موقع و دقیق در جهت اصلاح و کمک به مردم، باشد./ف

برچسب ها: پلیس ، فتا ، پیشگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار