مردم خراسان شمالی خیر مقدم گویی به مقام معظم رهبری را در غالب پیام های کوتاه ابراز کردند .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ، مردم خطه سر سبز خراسان شمالی به دنبال بهانه ای برای اثبات عشق خود به رهبر و اطاعت از ولایت فقیه هستند که این بار با ارسال پیام های پی در پی آنان گویا این مطلب است.

 ریحانه و نجمه از اسفراین با ارسال این پیام که مگذار مرا در این هیاهو آقا تنها و غریبم حضور رهبر را خیر مقدم گفتند.

مریم پژوهنده از اسفراین با این نوشته که در اندیشه ام باوری است جاودانه و بهاری ماندنی آمدن بهار در پاییز را امکان پذیر دانست .

حسین از بجنورد پیامی ارسال نموده با این مضمون که دیدارت را آرزو مند بودیم و هستیم با قلب سر شاراز امید و چشمان آسمانیمانی دعایت می کنیم .

حمید رضا از بجنورد با این پیام که بنازم به شما مردم عاشق که استقبال گرمی داشتید ،از این که در جمع عاشقان ولایت توانسته است روز گذشته با رهبر دیدار کند ابراز خرسندی کرد .

قاسمعلی از اسفراین پیام ارسال شده اش با این مضمون که بار خدایا شکر که به ما این نعمت را داده ای و به چشمان ما رمق دیدار یاررا، دیدار رهبر را نعمتی وصف ناشدنی خواند.

یکی از شهروندان خراسان شمالی در پیام های خود نوشت هر چه خواهی بگیر از ما ولایت را مگیر پیامیست که گویای حال وهوای پیروان ولایت فقیه است .

کاملی با این پیام بوسه بر خاک خراسان شمالی که قدمگاه ولی فقیه است میزنم ابراز ارادت به ولایت فقیه کرد .

یکی از شهروندان شهر قاضی با این نوشته که امروز شور دیدم و شعور مردم دیدم و محبت مقدم امیر قافله عشق را به هم استانی هایش تبریک گفت.

فرهاد خانی یکی از روستاییان بجنوردی با ارسال این پیام که به رقم مدعیانی که منع عشق می کنند دیدار جمال چهره ی رهبر را پایان انتظار مردم نوشت ./س

برچسب ها: ابراز ، احساسات ، به رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.