مسئولان فدراسیون دو میدانی برای حضور قدرتمند بانوان دونده کشورمان در مسابقات آسیایی کره جنوبی به دنبال جذب مربیان خارجی هستند.

نصرت کرد بچه دبیر بانوان فدراسیون دو میدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: با توجه به مذاکراتی با رئیس فدراسیون دو میدانی مقرر شده تا برای دختران دونده کشورمان به منظور حضور هرچه قدرتمندتر  آنان در مسابقات آسیایی اینچون 2014 از چند مربی خارجی استفاده کنیم .

وی افزود: حضور مربیان خارجی در ایران منوط به نظر مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان و نیز وضعیت ارز در کشور است که بتوانیم مربیان شش دانگی را برای هدایت بانوانمان انتخاب کنیم.

وی در ادامه بیان داشت، به طور حتم حضور مربیان خارجی در کنار مربیان خودمان می تواند در ارتقا سطح دخترانمان در میادين بین المللی موثر باشد و تمام سعی خود را به کار بسته که این امر مهم محقق گردد.

کرد بچه درخصوص عملکرد دختران دونده کشورمان در مسابقات بین اللملی مالزی اظهار داشت، خوشبختانه عملکرد دختران دونده کشورمان در این رقابتها نسبت به دورههای گذشته بهتر بود وبا توجه به اینکه در این مسابقات تنها در بخش بانوان اعزام داشتیم کسب رتبه هشتم تیمی بسیار قابل توجه بود.

وی افزود: طی سالهای اخیر،‌ بانوان دونده کشورمان رشد قابل توجهی داشتند و امید است بتوانیم با توجه بیشتر این ارتقا روزبه روز افزایش یابد.

دبیر بانوان دو میدانی در خصوص مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: برای حضور در مسابقات غرب آسیا که از اواسط آذرماه به میزبانی دبی برگزار می‌‌گردد اردو های تمرینی بانوان را از اول آبان ماه با حضور 30 دختر دونده که از رکورداران و بهترین ها هستند آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: در این مدت اردو عملکرد 30 دختر دونده کشورمان را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد تا نفراتی را که احتمال مدال آوری بیشتری در این مسابقات دارند اعزام شوند.

کرد بچه در خصوص قانون مند کردن حقوق دو میدانی کارها اظهار داشت پس ازتغییراتی که در فدراسیون دو میدانی بوجود آمد اعضای جدید این فدراسیون تحولات کلی در راستای فعالیتهای خود و همچنین بهبود شرایط دو میدانی کاران انجام دادند که یکی از تصمیمات درست و منطقی که اعضای جدید آغاز کردند به مسئله قانون مند کردن حقوق های دو میدانی کاران مرتبط می‌شود . /آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار